Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2013 13:22 - ИТ специалисти нямало... ДА, ама НЕ
Автор: minevv Категория: Бизнес   
Прочетен: 2253 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 21.11.2013 16:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Наскоро прочетох тук, че нямало специалисти за ИТ.
Просълзих се, после се посмях и реших да ви споделя моя опит.

- Няма нещо такова, като готов кадър за ИТ..... това си е кражба между фирмите.
- Образованието не подготвя такива кадри - ми кои е казал, че знанието за отдавна/ по ИТ стандарта/ програми и езици е нужно на ИТ спеца?
- фирмите "страдат" от дефицит ;-)))))  на интелигентност

Това всичко са само оправдания на некадърни и глупави шефчета на измислени фирми!!

ето и защо:
- обучението има за цел да научи да се мисли, да се чете и работи с информация
- обучението запознава с повечето области, но само повърхностно
- обучението трябва само финално да взима пари от фирмите, за да обучи точно такъв тясно профилиран специалист - със подбрани спец. курсове

за ИТ спеца:
- не се ражда или обучава - това си е дарба и лудост
- трябва да чете и да пробва/играе с новите технологии
- знанията ни се обезценяват за 3 години..... само помислете какво би било ако другите професии бяха така
- никога не си струва да си тясно профилиран--- след 3-5 години си за уволнение

и изводите са:
- ИТ спеца трябва да е мнооого умен, начетен / не само в своята област /, спокоен и търпелив /философ /
- да е по детски игрив и любопитен
- фирмите да дават пари за да го създадат... и непрекъснато да го обучават
- да му дават да работи само за което ТЕ са го обучили
- да не го управляват глупаци
- и да разберат , че това не е професия, а искуство!

имам над 25 г стаж като ИТ. Видях колко ИТ/ щото са умни/ станаха бизнес, убедих се , че глупоста е единственния враг на ИТ спеца.
;-)))))


Тагове:   специалисти,   ИТ,   за медиите,


Гласувай:
6



1. milady - офф..кЪт..гледам ,колко многу, та четат ...
21.11.2013 21:24
чак, подсмърчамм
цитирай
2. minevv - miladfy
22.11.2013 08:36
пак ли самотна нощ?
цитирай
3. milady - защоо не...
22.11.2013 11:36
аз съм сама и не ми пука .имам нужда от пауза в моя свръх интензивен живот...
НО не съм клониран маймунски вид ,като теб ..
Много ,се чудя...колко ти плашат, от инвестора/а , жалък ,страхлив предатъел.
цитирай
4. minevv - аз съм сама и не ми пука. имам нужда от ...
22.11.2013 14:26
milady написа:
аз съм сама и не ми пука .имам нужда от пауза в моя свръх интензивен живот...
НО не съм клониран маймунски вид ,като теб ..
Много ,се чудя...колко ти плашат, от инвестора/а , жалък ,страхлив предатъел.

?????????????????????????????????????????????????????????????????????
лична обида.... или е отклонение или грешка
но и в двете не оправдавам грубото поведение....
цитирай
5. milady - без извинение....
22.11.2013 20:33
очаквам да ме Е баннат ,айде де, оплачи се,БОЕЦО ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
6. minevv - ne
25.11.2013 10:20
milady написа:
очаквам да ме Е баннат ,айде де, оплачи се,БОЕЦО ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!

ти сиколорит,
жалко че ме бъркаш с някого
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 862542
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол