Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2010 10:29 - Управление на ИТ човешките ресурси
Автор: minevv Категория: Хоби   
Прочетен: 970 Коментари: 0 Гласове:
2



 Изкуството на "управление на ИТ човешките ресурси" в балкански вариант   Е , писна ми! след 100-150 интервюта вече се отказвам. Преди да почна, прочетох няколко книги за автобиография, придружаващото писмо и стратегия по време на интервюто. Написах си каквото трябва, после го съкратих до 2-3 страници и започнах. Пусках го на 10-20 обяви дневно - ИТ бранша - все пак имам над 25 години стаж и то все в реномирани организации, опит с почти всеки програмен език и бази данни, операциони среди,  имплементиране и девелопинг. ;-). Преглеждах всяка обява и се явявах на всяко интервю. Видях сумати народ, дето уж търсят ... Ето и резултата: - предимно не знаят какво търсят - ако може да знае тяхната специфика и да е поне гений.  - изискванията са поне MBA и олимпиада. - кандидата трябва да се благодарен че са му дали възмозност да се срещне с тях - никакво развитие, освен вътрешно / може би като остарява/ - и най накрая - тест - лелееее това ме збърква. Отиваш , а те те посрещат с тест. За който поне трябва да си работил с продукта поне 2-3 години, да си на свежа глава / лелеее, как ли ще погледне текущия ми работодател акоси поискам 2-3 години да ми плаща за да го напусна / и знания от няколко други области . / Зашо това ми напомня изискаването за кантонски китайски ??? Пък ако никой не го знае , и как ли , ще назначим нашия човек! /   следват стандартните въпроси - какви са ви паричните очаквания / а нито дума колко Те смятат да вложат в мен?/ и ако съм жена - дали ще забременявам скоро / това вече си е майтап .. жените да го опишат/   отговора ми е , че искам повече от текущото, а тази информация е конфиденциялан.. ;-)) това ги разбива. На въпроса а тази сума ... заинтересува ли ви - отговарям,, зависи, бонус схема, развитие , курсове, бъдеще?? и тука и двете страни почваме да блееме.. Аз вече съм си изградил мение, а те не знаят как да ми откажат.   И понеже съм гаден, след интервюто разпитвам и се поитвам да разбера кои са взели:ботата - 80-90 % млади момчета , с добър /кои ги знае/ английски, не че ще им трябва за работа. И по незнайни обстоятелства- с познати фамилий.   След 1 година обикновено назначават 2 нови, които да вършат работата. И после ги съкращават , ако въобще им заплатят.  Този сценарии не работи при мене, защото знаят че го знам.   До тука нито едно сериозно предлозение.  Което говори, че сектора е в сериозно  криза.


Тагове:   програмист,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 863267
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол