Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2012 12:17 - Мъжката парадигма
Автор: minevv Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3205 Коментари: 10 Гласове:
4

Последна промяна: 29.03.2013 16:16


                Моите мъжки правила   1. Само ТИ си важният - около теб зависят от теб,,, действай, за да им помогнеш, но - отговорността си е само твоя 2. Жените не са хора/мъже/. Но никога не им гоказвай!! Мисля, че не трябва пояснения.Няма логика в хаоса. 3. Жените имат нужда от много "внимание"-сега и веднага, даже и да се самозалъгват. 4. Напрягай ума, за да е здраво тялото. Наказвай тялото, за да се развива  умът.
5. Не мисли позитивно, а само реалистично. Изкопай си 9-те кладенчета и бъди готов с план Б.
6. Интересувай се от политика, философия и природа.
7. Помагай само когато го поискат от теб, или когато ТИ решиш.
8. Не се страхувай от смъртта. Тя е само ново начало .. ;-)) Ще му мислим после.
9. Имай Достоинство ,Чест и съпричастност.. Само това си е твое и никой е може да ти го вземе
10. Уповавай се на собственния си труд. Остави БОГА на слабите. Бъди справедлив.
11. Силата се показва в грижата за по-слабите.
12. Бъди спокоен. Агресията е за слабите и страхливите.Прави каквото смяташ...
13. "Не прави на другите това, което не исках да направят на теб!"
14. Бъди част от природата и същевременно бъди Човек.
15. Не губи време и сили в спор с глупците и вярващите.
16. Семейството, рода , народността и приятелите са коректива ти. Но парадигмата е твоята същност.
17. Бъди активен, а не пасивен. По-добре е да не успееш, но да се изправиш и да се пробваш отново.
18.  Щастието е в теб, нр го търси навън.
19. Прави секс и се смейMOMENTO MORI !
20. Търси Красотата във всеки миг и на всякъде. Наслаждавай и се.
21. Живей за настоящия миг. Но имай планове и за след 100 години
22. Отдели 10 минути в седмицата за да ухажваш красива жена, да тренираш TaiChi или да пиеш бира с приятел. направи си малък подарък!
23. Тялото ни е това, което ядем, Разбиранията ни са това, което четем или чуем. Научи се да МИСЛИШ САМ.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyn - 1. Само ТИ си важният
09.09.2014 16:16
ако не е тъка, то би бил нищожество лижещо чужди задници :)
ако не успяваш да се погрижиш за себе си не би могъл да се погрижиш за никого!
ако не умееш да обичаш себе си, не би могъл да обичаш никого!
ако не уважаваш себе си , не би могъл да уважаваш друг!
не би могъл да разбереш как да ги правиш правилно тези и други неща ако първо не си ги приложил върху себе си!
:)
цитирай
2. rumyn - 2. Жените не са хора/мъже/
09.09.2014 16:28
това твърдение ме обижда!
това твърдение би ли могло да ми даде отговор на въпросите ми към теб, Влади?
и аз бих могла да каже че мъжете са самовлюбени, безчувствени същества :(
е май срещнах преди време един който не е като тях, а е мъж :)
надявам се че за две години все пак нещо се е променило и ти вече не мислиш че всички жени са такива?
цитирай
3. rumyn - 3. Жените имат нужда от много "внимание"-сега и веднага, даже и да се самозалъгват.
09.09.2014 16:29
:(
дали и аз съм досадница както всички които си срещал в живота си?
цитирай
4. rumyn - 4. Напрягай ума, за да е здраво тялото. Наказвай тялото, за да се развива умът.
09.09.2014 16:34
ей! :) ти! към мазохизъм ли клониш?
умът може да си го развива човек без да наказва тялото си. лишенията на тялото не водят до спокоен и уравновесен ум, който би могъл да работи и да се развива. на ума му е нужно спокойствие и удовлетвореността на тялото за да работи , за да иска да работи! мисля че е нужно да по умуваш над тази си парадигма.
цитирай
5. rumyn - 5. Не мисли позитивно, а само реалистично
09.09.2014 16:37
:)
Влади, а когато реалистичното мислене съвпадне с позитивното? как постъпваш тогава?
не мислиш ли че е по добре да се каже тъка:
мисли реалистично и се опитвай да не си черноглед. всичко е преходно!
обичам те!
цитирай
6. rumyn - 6. Интересувай се от политика, философия и природа.
09.09.2014 16:41
:) аз бих казала за себе си : интересувай се от всичко което ти доставя удоволствие и от нещата от които зависи живота ти да протича спокойно :) т.е. политика, философия, природа.
цитирай
7. rumyn - 7. Помагай само когато го поискат от теб, или когато ТИ решиш.
09.09.2014 16:42
и аз тъка мисля!
цитирай
8. rumyn - 8. Не се страхувай от смъртта.
09.09.2014 16:46
аз бих могла да кажа - не се страхувам от смъртта! страхувам се ,че преди да дойде няма да съм свършила всичките си житейски задачи които съм си поставила :)
за това мога да кажа - аз живея бързо!
за това другите казват , че моя живот е много интересен.
за това аз живея днес и сега, докато другите гледат как живота им се изплъзва изпод ръцете им. :)
цитирай
9. rumyn - 9. Имай Достоинство ,Чест и съпричастност.. Само това си е твое и никой е може да ти го вземе
09.09.2014 16:52
не Влади! не!
не само това притежаваш! Влади, ти притежаваш себе си! а това е най ценното което притежаваш. ако не притежаваш себе си няма как да имаш нито достойнство , нито чест, нито би могъл да проявиш съпричастност :)
Влади, ти си най прекрасния човек с когото някога съм общувала. и тук говоря за душевна красота. остани си такъв , моля те!
цитирай
10. rumyn - 10. Уповавай се на собственния си труд. Остави БОГА на слабите. Бъди справедлив.
09.09.2014 16:55
Влади, чета те и се чувствам все по горда, че те познавам!
щастлива съм, че влезе в живота ми.
и да не си си помислил да си тръгнеш!
( това е шега и не е!)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 860146
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол