Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2014 08:38 - Резерват за таласъми по Клифърт
Автор: minevv Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 904 Коментари: 3 Гласове:
-6

Последна промяна: 06.06.2014 09:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Както си гледах снощи блога и изведнъж ме налегна страх и ужас -почувствах се герой на Саймък. Виждаш само таласъми и и троли..
Виждах "доронамерения" и "деденце" как седят на криви крачета, потъркват тлъсти пръстчета и си мърморя- трол съм аз голям, ще ви скапя, знам!
Бързо отворих друга страница - и о ужас
банши "джулия"- разпростряла се на десетина ника и издиша зловонни и болестотворни сквернословия!!
Изключих монитора със вик.. отидох до блискат църква и си взех светена вода..
бягайки се върнах пред монитораи я излях отгоре.. дано злото избяга.. но уви
монитора изпуши / явно заклинанията им са силни /
и като го включих--- о . леш.. отново бяха там.
Прелистих , пак. с надежда да открия аз златната река,,, но там пък колев ме плашеше с ядрена заплаха - вече виждах надвисналата отпадъчна планиа.. на човешката глупост..

А незнанието води само до болка и разруха
заради нмого ниския интелектуален език, ще чистя коментарите на rozzata , dedenze , andreshko ,gikotev  , dobronameren




Тагове:   блог,


Гласувай:
2



1. rumyn - благодаря за усмивката която ми ...
06.06.2014 09:19
благодаря за усмивката която ми подари с думите си
ех влади,
ти атеиста в църква?
дошъл е края на света!
толкова много ли те ядосаха вчера , влади ?
явно са надминали себе си за да разклатят твоята уверена в това което мисли и върши душа. да успеят да променят спокойствието което притежаваш и излъчваш или са се съюзили помежду си или .... знам ли? много си ми изморен, за да успеят да те разконцентрират тъка.
цитирай
2. minevv - hahaha руми
06.06.2014 09:38
аз съм атеист и агностик.. ама ако помага, съм готов да използвам всичко.. ;-))
Ако се сещаш блога за науката.. И аз като науката съм отворен за всичко, но ако има действително действие и не ми вреди ;-))
Обещавам и ароматни свещички да запаля довечера... дано подейства тролоизбягващо...
цитирай
3. rumyn - хахаххахаха
06.06.2014 10:08
това е на глас, влади.
аз много добре знам , как един образован човек съжителства с църквата :)
просто приема съществуването и като необходимост част от хората да си обяснят не обяснимото за тях. а хора като теб се опитват да обяснят същото и да го извадят от сферата на фантастиката. да стане доказуемо, обяснимо, разбираемо.
аз вече запалих ароматна свещ, а май да скокна тамян да си взема от църквата?
е, не смърди гадно! иланк-иланк по добре и действа на желанието за креватна гимнастика :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866304
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол