Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2014 17:51 - Папата към троловете: Забравяйте злото, за да живеете спокойно
Автор: minevv Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4206 Коментари: 20 Гласове:
-3

Последна промяна: 08.08.2014 13:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Папата: Забравяйте злото, за да живеете спокойно
Папа Франциск формулира 10 препоръки за водене на спокоен и уравновесен живот в интервю за аржентския в. "Кларин". Светият отец пожелал интервюто да бъде в деня, в който се навършиха първите 500 дни от неговия понтификат - 7 юли. Разговорът във Ватикана с журналиста Пабло Калво е бил 77 мин, при което се е получило любопитно съвпадение с другите две седмици - 7-о число на 7-и месец. Ето какво препоръчва папата: 1. "Живей и остави другите да живеят." 2. "Принеси се в дар на другите." 3. "Напредвай кротко." 4. "Опазвай свободното си време." 5. "Прекарвай неделята със семейството си." 6. "Заедно да намерим творчески подходи за осигуряване работа на младите." 7. "Да се грижим за природата." 8. "Бързо забравяй отрицателните неща." 9. "Уважавай идеите на другите, без да ги превръщаш в прозелити." 10. "Работи в полза на мира".
бих добавил- не слагай минус всуе, поне му прочети поста/ даже и да не разбираш/ !!

А незнанието води само до болка и разруха
Заради много ниския интелектуален език, ще чистя коментарите на dedenze , andreshko ,gikotev  , dobronameren, turb04, kabuli , milady +kлонинги/unarosa/, apostapostoloff, petkosabevnedelchev


Тагове:   трол,   папата,


Гласувай:
4



1. rumyn - :)влади. . . . . И минусите са мнение! ...
05.08.2014 08:56
:)влади.....
И минусите са мнение! Страшното е когато те. Прочетът 100 пъти а имаш показано мнение към 10- 20
Останалите 80 какви са? Безмислещи същества или компютърен бот
цитирай
2. minevv - da rumi
05.08.2014 10:00
но поне да направят усилие да попрочетат... не да са съгласни,, но да почнат да мислят
а само минал... си е за техен г... /сметка/
цитирай
3. rumyn - :)
05.08.2014 10:52
нали обичам да мисля на глас....
1. "Живей и остави другите да живеят."
за мен това означава да не се опитвам да променям чуждия начин на мислене и възприятие. както не ми е приятно и не допускам да ми се дава тон в живота , предполагам че и другите са тъка :)
аз мога само да споделя какво се е случило в моя житейски опит и до какво е довело това :) а който иска може да опитва и сам да достигне до свой си житейски опит. до своите си истини :)
ако все пак някък някуму съм успяла да помогна някак да подобри нещо за себе си това ми е като награда че аз съм минала по трудния път :)
цитирай
4. rumyn - :)
05.08.2014 10:56
5. "Прекарвай неделята със семейството си."
а с голямото си семейство - неискам! натоварват ме! вместо да се почувствам отпочинала от такава среща се чувстъвам разкъсана. никой чужд човек не може да нарани душата ми тъка както близките ми роднини. това поръчение избягвам да го правя :)
цитирай
5. turb04 - Сам си пише, сам си отговаря Лъчо ...
06.08.2014 09:02
Сам си пише, сам си отговаря Лъчо Мозъка :) :) :)
цитирай
6. petkosabevnedelchev - но поне да направят усилие да поп...
06.08.2014 09:06
minevv написа:
но поне да направят усилие да попрочетат... не да са съгласни,, но да почнат да мислят
а само минал... си е за техен г... /сметка/


i tova go kazvash ti koito redovno minavash i klikash minusi na hora s koito ne si saglasen!? varhovno licemerie
цитирай
7. rumyn - 6. petkosabevnedelchev
06.08.2014 10:00
ми то на теб има ли какво да ти се клика?
то няма и какво да се чете май :)
как определи че някой просто минава и клика като нямаш наблюдение ?
а аз имам - четат си хората и не се занимават с глупости, като кликане :)
знаят си че мен това не ме интересува и не кликат.
е неприятно ще ми е да ми кликат с минус, но и това мога да преживея :)
и с много съм спорила, но немисля че са ми сърдити за това че не сме на едно мнение.
и с владо споря - често, но това не променя нещата да сме добри приятели :)
цитирай
8. minevv - до petkosabevnedelchev
06.08.2014 11:09
Благодаря , че ме разкри!
;-))
минуси за всяка глупост... поне оцени че съм пожертвал време да ви прочета, преди да ви минусирам ;-)))
Жалко за времето- постовете са отдавна овехтели... и умрели.. само дето вие не сте разбрали...
цитирай
9. mt46 - Да,
06.08.2014 13:04
добри препоръки...
цитирай
10. petkosabevnedelchev - rumyn, ti za nabliudeniata mi ne se ...
06.08.2014 20:11
rumyn, ti za nabliudeniata mi ne se bezpokoi. vzemi vmesto tova si opravi ezikovata kultura che e pod vsiakakva kritika. predvid povedenieto ti da razbiram li che si edin ot shtatnite klakiori na liubeznia ni domakin??

minevv, takav kato teb deto redovno izliva tonove pomia varhu drugite niama kak da mu vzema naseriozno jalkite napuni za propoviadvane na tema maloumni ovehteli postove
цитирай
11. rumyn - petkosabevnedelchev,
06.08.2014 21:23
когато приемеш един човек заради неговите положителни черти , няма как да отхвърлиш отрицателните му черти нали? колкото и да не се харесва някуму Владо ми е приятел , и аз съм с ясната мисъл че не е съвършен, но от това не ми е по малко приятел :) знам точно кого съм избрала да допусна до себе си :)
ако Владо беше хрисим нямаше да има за какво да си говоря с него, намяше да има за какво да споря :) а твърдя че ми е добър опонент. много бързо ме поставя на мястото ми. а много са малко тези които успяват да вземат последната дума и аз да нямам какво да кажа в допълнение. да устата съм ако умеенето да се спори се нарича тъка :)

оф, ама всички тук ли сте тъпаци?
блога да не би да е официална институция? че да ми се налага да ви пиша официални писма? що не разберете че тук си е кварталния клюкарник! вместо да седим пред блока с плетка и да обсъждаме чуждите жени и мъже правим го тук:)
и кварталната кръчма е заместена с блога :) само-пиянстват си, и си пишат всякакви дивотии. :) лошото е че като изтрезнеят не ги трият а се кефят колко много хора са им прочели глупостта която са сътворили.
та докажи ми че блог.бг е официална институция и ще имаш пълното и законно право да държиш всички да спазват правоговора и правописа :) а до тогава - не ме чети!
цитирай
12. petkosabevnedelchev - ti ne pishesh za polojitelni cherti ...
07.08.2014 11:57
ti ne pishesh za polojitelni cherti a samo hvarliash kal po tozi ili onzi. kak ne se umori ot vsichkata tazi negativnost. dosega edno polezno neshto deto da e izmisleno ot samia teb ne si napisal samo tonove kal i pomia. zaradi takiva kato tebe blog bg opustia vsichki shto gode normalni hora go napusnaha i ostanaha samo maloumnici, maniaci i trolove kato teb i niakolko klakiora deto ti pliaskat na vsiaka maloumshtina deto rodi egocentrichnia ti kompleksiran mozak. jalak si.
цитирай
13. minevv - до petkosabevnedelchev
08.08.2014 09:54
интелект - до към 5 годишен
познания- нулеви
пишеш- защото си трол
Защо мислиш че ще ти отговарям???
По глупостта- само бой.. винаги, навсякъде, всякък
цитирай
14. petkosabevnedelchev - rumyn, priatelite sa za tova da im ...
08.08.2014 11:46
rumyn, priatelite sa za tova da im kazvash loshite cherti za da si gi opraviat, a ne da im klakiorstvash i avtomaticheski da rakopliaskash na vsiaka tiahna glupost. tova e falsh i ne e v usluga na taka narechenia ti priatel

ne e nujno blogbg da e oficialna institucia ili kakvato i da e institucia za da spazvash pone elementarna kultura, koeto nashiat domakin tuka dori ne si pravi truda da napravi v postovete si

minevv probvai pak che neshto ne uspia da me uplashish brat
цитирай
15. minevv - do petkosabevnedelchev
08.08.2014 12:23
сам си се плаши... аз ве4е ще те трия, че си досаден и ..много необучен
цитирай
16. minevv - хейтърски трик
08.08.2014 13:56
има го в психоанализа та -
взимате последната дума на събеседника и я повтаряте с въпрос....
петко,,, толкова си ми ... необработен.. че си обида сам по себе си
Не знам чии клонинг си,,, ама си под 0.001% от нормален
цитирай
17. rumyn - онемях !!!!! четири дена да дъ...
09.08.2014 06:04
онемях !!!!!
четири дена да дъвчете една и съща глупост?!
сега ще си позволя да бъда много , ама много некултурна!
вие пишките ли си мерите тука? ми недейте! ако някоя иска да знае на някому колко е голяма сама ще разбере.
и петко ли си или си патко , незнам и не ме интересува! и не се тревожи за моите приятелски отношения с Владо! не е нужно публично да му казвам че нещо не харесвам в поведението му. това ще е глупаво и грозно. приятелите са за да ти пазят гърба, а не да ти сриват самочувствието. и аз съм си зла по принцип не мисли че съм спестила някуму нещо дори и на Владо. а ти не ме мъчи да се опитвам да разбера какво си написал на шлокавица! какви претенции имаш за правопис и правоговор, а?
ако не беше написал шльокавицата си в блога на Владо нямаше да си направя труда да погледна какво си надраскъл :)
цитирай
18. rumyn - до 14. petkosabevnedelchev
09.08.2014 06:24
3. rumyn - :)
тук е отговорът ми!
ама ти имаш ли достатъчно в тавана за да разбереш какво съм казала на Владо?
явно нямаш след като си съчинил 14 коментар :)
цитирай
19. rumyn - ох, 21. - ти като четеш - четеш ли? ...
09.08.2014 10:41
ох, 21. -
ти като четеш - четеш ли? казах че ако не беше писал тук нямаше да те чета!
и: извиненията са като задниците - миришат :)
за това имам цял пост направен, само че съм си го прибрала. когато е бил актуален да си чел :)
та хич не ме е еня от какъв уред влизаш в нета, нито доводите ти защо го правиш :)
и като те дразни какво ми пише Владо , не го чети! Това за секса си е наша закачка теб какво те бърка ? с всяко копи-пейст Владо ми казва нещо и аз на него.
ти в реала да си казал на някоя някога: тъй ми застани? а ние си го казваме само дето ти нямаш очи да го прочетеш.
а за характера му - нямам забележки! да ти обадя че дори е внимателен какви ги говори. аз едва ли ще се сдържам :)
а за лапането - помисли не описваш ли себе си, не желаеш ли на теб да ти се случи , е едва ли си представяш че съм аз, но май само за това си мислиш? до толкова си обсебен от мисълта че се нуждаеш от секс , че ти се привижда всичко в сексуален акт :) до толкова се срамуваш от тайните си желания някоя да ти го налапа че перифразираш омразата си към хората в сексуално насилие.
във всеки град има бардак, момче! отдели някой лев и, оди си начеши мечтите , че да ти светне и да виждаш по ясно нещата. не всяко отношение е сексуален акт! :)
а в отношенията ти с твоите (ако имаш такива) приятели се дръж както искаш!
мен ме остави да се държа както намирам за добре!
цитирам се:
3. rumyn - :)
05.08 10:52
нали обичам да мисля на глас....
1. "Живей и остави другите да живеят."
за мен това означава да не се опитвам да променям чуждия начин на мислене и възприятие. както не ми е приятно и не допускам да ми се дава тон в живота , предполагам че и другите са тъка :)

надявам се този път не само да прочетеш , но и да разбереш какво съм написала :)
цитирай
20. rumyn - :)
09.08.2014 12:00
"Нямам време за разпри, нямам време за съжаления и никои не може да ме принуди да преклоня глава толкова, че да го мразя. “
:) до тук нищо не разбра от това което казах - жалко за теб :)
нямам намерение да губя нито минута по вече с твоята жалка особа :)
ти, нито можеш да застрашиш, нито да засенчиш този срещу когото си тръгнал :)
весела битка ще е за наблюдателите , ако той бъде благосклонен да си цапа душата и губи времето с теб :)
чети дано да разбереш този път какво ти казвам :)
http://rumyn.blog.bg/tq-i-toi/2014/03/21/deil-karnegi-quot-kak-da-preodoleem-bezpokoistvoto-i-da-se-r.1249732
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866326
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол