Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2014 13:51 - Българките побъркаха с телата си чужденците по Черноморието /+18/
Автор: minevv Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5626 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2014 14:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Колкото генетиката/родителите са дали на Българката отвън,
толкова повече са взели отвътре...

Уви... след няколко години душата ще избие ...
  image 

Родни хубавици се пуснаха топлес по плажовете и се превърнаха в истинска атракция за чужденците. Оскъдно облечените дами по монокини и прашки доказаха, че българката е най-хубава.
 
Летовничките по нищо не отстъпват на полякини и чехкини, които по-рано водеха парада по родното Черноморие. Тази година родните красавици демонстрираха знойна хубост, която направо накара чуждестранните туристки направо да позеленеят. С бански, без бански, по монокини или прашки, българските девойки се оказаха голямо изкушение това лято.


image

image

image  Но все пак.... сполай ви , че разтушвате очите ни ;-))


Тагове:   българки,


Гласувай:
8



1. batogo - !!!:)))
21.08.2014 18:31
Красотата трябва да се показва... :)
цитирай
2. анонимен - 100 минуса са малко
22.08.2014 10:04
за твоите измами и кражби ,безсилен комплексар!!
де е румката, бе баткооо ..;))))
цитирай
3. kolevdobri - ОК
22.08.2014 23:34
Снимките са хубави, но като изключим последната, другите ми изглеждат по-скоро като чехкини. Както и да е, плюсовете трябва да са повече от минусите.
цитирай
4. asthfghl - Хъм, странно, но Google Images казва съвсем друго...
24.08.2014 19:44
И половината от тези снимки изобщо не са от българското черноморие.

Втората е снимка на фотографа Акила Бержауи: http://www.emptykingdom.com/featured/akila-berjaoui/

Последната е всъщност Нереида Гаярдо, бившето гадже на Кристиано Роналдо: http://www.famousboard.com/threads/29752-Nereida-Gallardo

Първата е сток фотография и фигурира редовно в "Плажния дневник на една кифла".

Единствено третата е от плажа на Бургас.
цитирай
5. rumyn - asthfghl, хъм! какво е значен...
25.08.2014 09:01
asthfghl , хъм!
какво е значението, от къде са снимките?
какво спечели като развали удоволствието от гледането им?
е те това се казва негативно настроен човек! пука ли ти коя е кифлата на снимката? или дали кифлата е умна кифла? нито ще я заговориш , нито ще имаш шанса да се доближиш до нея. можеш само да се насладиш на съвършенството създало природата от тялото и.
напомняш ми баснята за лисицата и гроздето....
цитирай
6. asthfghl - 6.
25.08.2014 16:57
Ако узнаването на истината е нещото, което е в състояние да ти развали удоволствието от подобна гледка, значи проблемът е някъде в теб, не в някой друг ;)

Все пак в статията и в самото заглавие се съдържа изявление, на което обаче наличните в самата статия материали както се оказва изобщо не съответстват. А аз все си мислех, че говоренето с истинни факти вместо с измислици е достатъчно важно нещо (което впрочем допринася за удоволствието), но какво ли пък знам аз. В блог.бг сме се нагледали на какви ли не изсмукани между пръстите глупотевини и измишльотини, та за някаква копи-пейстната от жълто издание статийка ли сме седнали да се тръшкаме.

Все пак съжалявам за разваления ти кеф. Оказва се, че по-добре да не се обаждам и да оставя хората да си живеят с каквито там заблуди са решили да им пълнят лековерните главици разни форумни шарлатани.
цитирай
7. minevv - kakwi zablidi
26.08.2014 08:37
сложени са от репортери за онагледяване ,,, без авторски права
Гледай , наслаждавай се... и каква истина???? просто хубави жени..
?????
цитирай
8. asthfghl - "Заблиди"? :)
26.08.2014 12:18
Ми поне да беше турил някакви картинки на истински български хубави жени? Толкова ли не можа да намериш? Или просто изкопира нещо си без да гледаш? Памела Андерсън що не сложи и да кажеш, че тая мома е от Каспичан?

Все едно репортерите да пуснат статия за новия модел Рено и да сложат някакви произволни картинки на Лади и Москвичи, ей така, "за онагледяване". Ама нали все са коли - какво толкова. Общо взето гледай и се наслаждавай. СмЕх.
цитирай
9. rumyn - Хм. . . . . . Ами брато, ако ти разпо...
26.08.2014 13:23
Хм......
Ами брато, ако ти разполагаш с набор от разголени. Красавици давай и други мъже да оплакнат очи.. Може и адреси да дадеш че хем да сме сигурни че стоката е бг. производство хем който не вярва да ходи да проверява.....
Ех малко съм зла май? Ама ми писна от твоя негативизъм. Или гледай и се забавлявай и не ни натоварвай с безпредметната си критика. Или...
/ съжалявам че се четеше много трудно , оправих го вече! у дома съм си на моя си комп:)/
цитирай
10. rumyn - Ей! Тъпия! Ти да не мислиш че и Владо е ...
26.08.2014 13:43
Ей! Тъпия! Ти да не мислиш че и Владо е като теб?
Я изкарал на всезнание конкуренките ми . може и до масови убийства да се стигне:)
Това шега, но сериозно- ти при положение че имаш някакви отношения с една жена ще рискуваш ли да и кажеш. - съседката е почти колкото теб хубава? А посмей де! И въобще не ме интересува каква истина търсиш ти. А само факта че Владо има очи за красивото. И въпреки всичко аз съществувам за него в неговия живот.
Ако ми сложи тука снимка на тази преди мен дали няма да го изям със се парцалите? Какви ги дири прри меен щом още не е приключил с другата?
Оф май ти отделих по много време от колкото си струва. ?
цитирай
11. asthfghl - 10., 11.
26.08.2014 14:24
Ами сестро, не е моя работа да върша домашната работа на домакина - той е изказал изявлението, че това са български моми - съответно на него са пада и задачата да го докаже, която ти се опитваш да ми припишеш.

За "негативизма" ми не се безпокой. По-скоро вземи обърни внимание на собственото си лековерие. Показал ти някой нещо и ти му вярваш безпрекословно; че и критикуваш онзи, който е поставил под въпрос очевидно подвеждащото отношение на самия извършител на манипулацията. Интересно наистина. И ти ли си от щатните му клакьори?

За отношенията ви с въпросния Владо няма какво да взимам отношение - не е моя работа и няма никаква връзка с темата, така че не знам защо въобще ми ги навираш в очите. А за обидни лични квалификации от сорта на "тъпия", изказани без въобще да ме познаваш (още повече предвид демонстрираната от самата теб култура на изказа), ще си позволя да се въздържа от коментар. В крайна сметка умственият капацитет и културата на всеки от нас се разкрива най-добре чрез изразните средства, които той сам избира. Така че освен да ти изкажа поздравления за демонстрираната ниска култура, няма какво друго да добавя. Когато намериш някакъв по-адекватен аргумент от прибягването до лични нападки, заповядай - ще се радвам да продължим темата ;)
цитирай
12. minevv - do asthfghl
26.08.2014 15:42
спор заради спора и злоба заради себе си ???
Това е статия!
Българки има доста по-красиви и умни от памела.. не ми е критерии ;-))
Без разрешение от дамите не публикувам / а и нямам/
Не стой на тъпата страна, ако искаш да се разграничиш!!! ;-)))
Приемам те за проста злоба!!!
цитирай
13. asthfghl - 13.
26.08.2014 16:32
Уверявам те, че не изпитвам злоба за каквото и да било - нямам и причина. Но дори и така да беше, първоначалният ми коментар си остава валиден, а и така и досега не е получил някакъв смислен отговор, освен обичайното "ти си тъп" или "какво толкова".

Можеше да проявиш малко доблест и просто да си признаеш, че си недогледал в избора на снимки при копи-пействането - и толкоз. Вместо това, успя да организираш част от клакьорите си да скочите върху ми и да се опитате да направите слон от едно иначе толкова дребно възражение. Наистина разочароваща реакция, но аз и друго явно не бива да очаквам тук.
цитирай
14. asthfghl - 13. (2)
26.08.2014 16:35
Пише се "критериЙ".
цитирай
15. rumyn - :)хъ! Влади, не схващам? защо ...
27.08.2014 08:08
:)хъ!
Влади, не схващам? защо всички заядливци, когато им свършат аргументите се хващат за правописа? какво толкова ги боде правописа в общия клюкарник - блог.бг. ?
а тоя на мирови съдия ли ми се прави? за пред кого иска доблест? ти с поста си не си наранил никого, нито си поставил някого в неудобно положение. освен жените от снимките :) ама те ако не искаха да им се развяват циците по клюкарници , защо са ги напъчили тъка? значи и на тях им е все тая къде ще са снимките ми. значи и те нямат претенции. този какви претенции има не схващам?
твоята работа не е журналист за да се търси истинност от теб! ти просто си видял нещо направило ти е впечатление и си решил да го споделиш в този клюкарник.
Влади, има една приказка - кучето си лае, а кервана си върви :)
усмихни ми се , мили мой!
цитирай
16. asthfghl - 16.
27.08.2014 20:40
Радвам се да видя, че домакинът вече започва да цензурира коментари, които не му отърват. От това по-убедителен знак, че аргументите му са се изчерпали - здраве му кажи.
цитирай
17. rumyn - :) asthfghl, благодаря ти за сут...
28.08.2014 07:17
:) asthfghl,
благодаря ти за сутрешната усмивка на лицето ми!
докато четях думите ти направих аналогия с :
"нещо си ,убий с мълчание "
:)
и съм сигурна че и ти ако минеш рамките на добрия тон ( по едно време беше тръгнал да го правиш -Ами брато,Ами сестро,) и ти ще си в тяхната група.
да ти поясня : не съм ти сестра! тати е майстор само на женски :)
а се подразних от твоето "брато" и аз минах на каруцарски речник :)
"В крайна сметка умственият капацитет и културата на всеки от нас се разкрива най-добре чрез изразните средства, които той сам избира."
и това са твои думи :) ох, май ти си този къде не умее много да подбира думите си?
имам претенции - не съм ти сестра! щото ако ти бях сестра едва ли би бил чак толкова дребнав :) познавам роднините си! никой от тях не би се заплел в такива кълчища като теб. вторачил си се в една подробност а не искаш да видиш цялостната картина :) е то избора какво да видиш докато гледаш си е твой. щом искаш да виждаш недостатъци и това ти доставя удоволствие - прави го :)
я си признай колко пъти отвори точно този пост за да видиш дали и какво ти е отговорено?! ако това наричаш - спокойствие и удоволствие от живота~здраве му кажи!
цитирай
18. minevv - do asthfghl
28.08.2014 09:50
http://www.blitz.bg/news/article/287273
ако ти си престъпник, не виждам защо ме караш да съм престъпник, !!!!
Благодаря Руми, но по-добре не влизай в полемика с... загубеното време
цитирай
19. asthfghl - 19.
28.08.2014 10:26
Ти публикуваш голи жени, пък аз съм бил престъпник. Воайор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 864591
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол