Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2016 16:15 - Защо трябва да се обвържете със забавен мъж?
Автор: minevv Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1647 Коментари: 4 Гласове:
-1

Последна промяна: 25.04.2016 16:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

 Животът ви с него ще е весел и... още 9 основателни причини

Истината е, че веселите моменти в живота понякога не са чак толкова много, колкото ни се иска. Затова е най-добре да се обградим с повече весели, позитивни и забавни хора.

Няма съмнение, че физическото привличане е важно, когато си търсите партньор за цял живот, но имайте предвид, че след известно време няма да обръщате внимание толкова много на външния вид, а повече на поведението и нрава на човека до вас.

Ако се влюбите в красив, но суховат мъж с по-мрачен характер, след време може и да започнете да се чудите как изобщо сте го харесала в началото.

Затова най-умно е да се заглеждате по по-чаровните представители на силния пол, дори да ви се струват леко шантави или твърде нетипични.

Такъв мъж ще ви накара да се усмихвате повече и в крайна сметка ще ви направи по-щастлива.

Ето и 10 причини защо забавният мъж винаги е най-точният избор:

1. Той ще ви кара да се смеете, дори когато ви е тъжно.

Ако имате връзка с остроумен мъж, който обича да се шегува, той винаги ще бъде в състояние да ви накара да се засмеете, дори когато не ви е до това. Когато имате нужда от повдигане на духа, вашият любим ще бъде насреща. Когато имате нужда да чуете нещо позитивно – вашия весел приятел ще се отзове.

2. Той ще ви изненадва.

Забавният мъж обикновено винаги е информиран и харизматичен. Този човек никога няма да спре да ви изненадва със своя оригинален хумор. Той никога няма да бъде банален, а точно обратното – ще ви осигури живот като в увеселителен парк, а това пък е гаранция за по-добри времена в бъдеще.

3. Той няма да се разстройва и сърди лесно.

Мъжът, който има чувство за хумор няма да се обижда лесно, дори когато го иронизирате. Този тип мъже имат ведри характери и не се цупят от най-малката критика или забележка. Това е много добра основа за всяка една връзка.

4. Той ще разбира вашето чувство за хумор.

Ако се хванете със скучен мъж, а вие самата имате чувство за хумор – този мъж просто няма да разбира шегите ви и постепенно ще ви обезсърчи да се шегувате и вие ще станете по-сериозна.

5. Той ще гледа романтични комедии с вас.

Ако мъжът ви е забавен, той ще обича да гледа комедии, включително и романтични, което не е характерно за повечето мъже.

6. Той ще се надсмива над себе си.

Вашият забавен любим най-вероятно ще бъде в състояние не само да се шегува с другите, но и да се надсмива над себе си. Самоиронията е едно доста положително качество.

7. Той ще ви весели.

Ако си изберете веселяк с оригинално чувство за хумор, той често ще ви кара да се превивате от смях и ще направи битието ви доста по-весело.

8. Той ще ви научи на смирение.

Този мъж ще ви научи да гледате на живота от по-леката и веселата му страна. Ако вие не владеете самоиронията, покрай живота си с този мъж, ще започнете да се смеете на себе си, потискайки егото си. Този мъж ще ви научи, че драмата в живота е напълно излишна в повечето случаи.

9. С него никога няма да се отегчите.

Ясно е, че с този мъж няма да скучаете. Той знае как да си прекарва добре и винаги ще има свежи и вълнуващи идеи за приключения.

10. Той ще ви направи щастлива.

Основното на тезата защо трябва да си намерите забавен мъж е това, че той ще направи живота ви по-забавен и щастлив като цяло. Ако постоянно се смеете и усмихвате, няма как да не бъдете щастлива.

http://www.tialoto.bg/a/4-sekslaif/47789-zashto-triabva-da-si-tarsite-zabaven-mazh/




Гласувай:
4



1. minevv - към всички смешнички, дето се чудят защо все мъжете са толкова отвратителни
25.04.2016 16:16

Жените не правят такива грешки
цитирай
2. rumyn - преди да го прочета :) не искам до ...
25.04.2016 17:22
преди да го прочета :)
не искам до себе си смешник!
искам сериозен , зрял човек!
този който ще се усмихне на шегата, но ще гледа сериозно на живота!
забавния мъж е само за компания , но не и за съжителство!
не е нужно да вади от ракава си гълаб за да ми е приятно да съм до него!
нужно е да си знае че има време за забавления и време за сериозни разговори!
забавните мъже бягат от сериозноста на живота, те не поемат отговорности
това е моето наблюдение над мъжете!
а сега да видя какво казва статията , дали ще ме подкрепи или оправдае?
цитирай
3. rumyn - айде да споря:)
25.04.2016 17:47
1. Той ще ви кара да се смеете, дори когато ви е тъжно.
когато ми е тъжно - искам съчувствие! да ме прегърне и да помълчи.
не искам да се опитва да ме развесели!
/Когато имате нужда от повдигане на духа/
духа се повдига с присъствие , с добра дума, а не с плосък виц!
2. Той ще ви изненадва.
живота не е въртележка , нито безкрайно овеселение!
умния за разлика от забавния, ще изнамери в главата си цитат от прочетена книга за да направи някакъв паралел със ситуацията и точно в това ще е приятната изненада, да ми покаже че не всичко е изгубено , да ми вдъхне сила да продължа да се боря!
3. Той няма да се разстройва и сърди лесно.
умният мъж винаги приема критиката с достойнство! глупавия се чувства обиден и за да прикрие болката си, го удря на шеги. ти му кажи някаква обида и му гледай сеира! умнбия ще си каже ,че си го наранила! глупавия няма да се разстрои! какво толкова някаква си гордост там! достойнство?
4. Той ще разбира вашето чувство за хумор.
/Ако се хванете със скучен мъж/скучен може да бъде само онзи мъж който няма достатачно знания в главата си. т.е. не е чел нищо по различно от вестника на кауфланд. не е нужно да е клоун! не е нужно да има списък със тъпи вицове за да е забавено общоването с мъж. нужно е на която и тема да го разръчкаш да има какво да ти каже :)
6. Той ще се надсмива над себе си.
хъм! и с това ще ме обижда! аз толкова тъпа ли съм че да съм с човек който не одобрява себе си? ами то логично е щом изначало не одобрява себе си и мен да не харесва твърде :) ако съм с такъв мъж ще се запитам какво го кара да е с мен? каква му е изгодата ?докато умния мъж ще се старае да промени себе си в онази част която той самия не одобрява в себе си!
с умния мъж никога не бих се притеснила да ида където и да е защото той навсякъде бързо ще се приспособи към обстановката и хората. до умния мъж ще се движа с вдигната глава, и няма да се притеснявам ,че някъде , някой ще ни се присмее.
7. Той ще ви весели.
е това ще го продължа в нов коментар :)
цитирай
4. rumyn - 7. Той ще ви весели. и кога ако смея да ...
25.04.2016 18:06
7. Той ще ви весели.
и кога ако смея да попитам ще ходи да се труди за насъщния? и каква професия ще има ? и колко ще го изтърпят работодателите му? на моите приходи ли ще разчита?
по принцип жените на едно и също натоварване с мъжете са в пъти по ниско платени!
ако не стигат парите за ежедневни нужди и веселбата свършва много бързо да си го знаете!
като ни се иска да се посмеем ще си пуснем комедия! ще идем на комедийно представление! ще идем на цирк! ще направим нещо лудо , но не всеки ден!
отговорността към себе си и към другите около себе си не е забавление и трябва да я имаш всеки ден!
8. Той ще ви научи на смирение.
да бе да!
самоиронията и иронията няма нищо общо със смирението, според мен!
не ми е нужно да съм такъв център на внимание, пълен с подмятания! уважавам и изисквам уважение! не е нужно да ме злепоставя, а да ми намекне къде ми е грешката. не е нужно околните да знаят какво не харесва у мен, а аз! защото ако само аз го знам ще се старая да променя себе си тъка че да не изглеждам глупаво тъка че той без страх да ме представи на приятелите си. тъка че да видя зависта в очите им за изборът му да е с мен.
9. С него никога няма да се отегчите.
докато имате пари купона ще е пълен :)
а с умния мъж изживяването няма да е купон, но ще е неповторимо!
само умния мъж може да ви измъкне от всяка ситуация , колкото и неразрешима да ви се вижда!
10. Той ще ви направи щастлива.
умния мъж , само и единствено умния мъж може да ме направи щастлива!
и го прави :)
аз съм щастлива, защото до себе си имам най прекрасния, умен мъж :)
и вече години всеки ден имаме какво да си кажем , защото той е неизчерпаем за мен извор на знания!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866438
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол