Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2012 09:35 - Чукът на КУУН - 4 част
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: Коментари: Гласове:
2



Разумът, като политически филтър   Слабите и самоподценените не вярват , че могат сами. За тях / и за Пепеляшка / трябва да дойде принца и да ни оправи!   Всички избори до сега бяха такква - някой да ни оправи - да мисли за/вместо нас. Да поеме отговорност. Да е идеалния и безгрешния. Да победи кризата/ламята! Да намери пари, но и всичко друго да запази.    И се превръщаме в безмозъчни маймуни!   Как планомерно ни взеха правото да мислим и да избираме по разум. Поредната каста властници се появи.   А колко малко трябва! Да си спомним , че сме хора със свободна воля и задължение да мислим!!!!     


Тагове:   политика,   разум,


Гласувай:


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyn - ех влади. . . . аз не успях да убедя ...
09.04.2014 10:42
ех влади....
аз не успях да убедя едни към 50-60 жени че могат и трябва да си търсят правата.
а не да работят безропотно за 20-50 лева на месец 2000 година. аз вземах 230 и ги виждах малко, и протестирах. а ония ме съветваха да си трая , поне ми е голяма заплатата. щели били да ме уволнят. аз задавам въпрос - а ти като си отиваш у вас с тези 50 лева какво покриваш с тях? та те не ти стигат за автобуса да дойдеш до тук! а тя - ходя пеш.
- и кажи ми защо си носиш филия с сол и пипер а не слезеш в лавката?
-ами не ми стигат парите!
- е тогава защо траеш?
мълчи. всички мълчаха. всички и никоя не посмя да стане. толкова съм смела че бях готова да застана пред тях. но те не посмяха.
как след като тези отрудени , измъчени жени не посмяха да се борят за хляба си, питам аз как един цял народ да осъзнае и да се обедини да търси и отстоява правата си?
цитирай
2. minevv - ne
15.04.2014 13:39
някои да ни е обещавал че ще е лесно. и че ще сме възнаградени?????
цитирай
3. rumyn - влади, никога през живота си не съм ...
16.04.2014 05:19
влади ,
никога през живота си не съм чакала и очаквала някаква награда за добрината която съм сторила някому.
както един бг. поет каза:
"умря сиромаха за правда, за правда и за свобода"
разказа ми има и продължение...
като напуснах най демонстративно , с това те май се замислиха и няколко месеца по късно. беше се вдигнал огромен шум около фирма "албена стил " добрич.
отстояха си правата жените. нужна им бе малка искрица.
труден е пътя към осъзнаването когато става дума за мнозинство. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866853
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол