Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2012 19:08 - Чукът на КУУН - 8 част
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 1863 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 18.08.2012 14:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Разумът срешу общоприетата глупава анархия 

Правила или анархия

Да не се спазват правила и закони, е начина да се бунтува робът. Защото законите са на господарите. А как е при нас?  Днес имах 3 случки: - видях един дядо, едвам ходещ и една баба, с големи торби да минават през улицата, хем пред колите, хем с гръб към колите. На 50 метра имаше светофар! Същевременно гледах как на свветофара едно бездомно куче чакаше на червено и мина само когато светна зелено. - Гледах как по улицата минаваха коли и никои не спазваше нито маркировката, нито знака. Непрекъснато се създаваше ситуация за катастрофа, но този с по-евтин автомобил пускаше другите. На 50 метра седехе катаджия и се правеше на заспал. - Гледах ТВ от парламента и си мислех къде е избягал здравия разум и думата чест.     Защо е така? Та това е поведение на роб, за който няма значение какво ще стане след това? Или на дребен махленски хитрец, който от ниско самочувствие се опитва да излъже другите, за да се почувства по-добре. И главния въпрос къде са умните и въспитани хора?    А има ли полза от правилата?    - Карал съм в Европа - направо заспиваш. Всеки си кара по пътя, спазва правилата и е вежлив - т.е. аз карах спокойно, без да пазя или дасе пазя от другите, когато сбърках / все пак съм си Българче/ без клаклон или жестове ми направиха място за да се оправя. В банката ми обясниха всичко, като натъртиха на местата където мога да збъркам, без обиди и бързане. В трамвая ми обясниха как да си взема билет и как да видя къде да сляза. И се чувствах нормален човек сред нормални хора.  Е къде е разумът?


Тагове:   закони,   разум,   правила,   анархия,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Загуби се за 20 години.
06.08.2012 22:28
Загуби се за 20 години.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 862597
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол