Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2013 16:56 - Българи - Бъдете ГОРДИ!
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 3956 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 03.10.2013 17:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Българи!!!!
Престанете да се омаловажавате,
робски да се очерняте,
снобски да очерняте другите,
да псувате България,
да се мазните на света,
да обиждате по-начетените и по-умните!!

Да очаквате от друг - било  месия, било европа, било политици
да ни оправят!

Мислете с главите си!

Да се обединим в гордостта, че сме БЪЛГАРИ!
Да работим за Родината!

Само тогава ще се оправим!
_____
защо гордост ли?
защото сме получили гени на талантлив народ, положил усилия и труд,
защото сме деца на родители положили усилия и труд
защото не сме се появили на празно място и зад нас са хилядите поколения, положили усилия и труд!
;-)))
Горд съм зашото съм Българин
и това ме кара всеки ден да се напрягам за да постигна повече!
_____________
китайците казват - стария опит дава уверенност, новите знания - спокойствие!
Та и - да горд съм че съм Българин,че съм получил добри гени, че съм получил добро образование, че имам постиженията си зад себе си, че се старая да се уча всеки ден !
И тази гордост/спокойствие/уверенност ми дава силата да започна нови неща.
Ако подходя малодушно, неуверенно и без гордост - неуспеха ми е предизвестен!
Ако не съм горд, ще съм като малките - самоуверенни и без покритие!


Тагове:   България,   гордост,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. otempora - За съжаление, драги господин Ми...
27.09.2013 17:07
За съжаление, драги господин Минев, не съм съгласен с вас. Не с това, че не трябва да черним България, нея друго я черни, а с това, че ще се оправи ей тъй, ако спрем псувните. Ще се оправим, когато заработим като другите проспериращи народи, като спрат да ни крадат, като заработи правосъдната система, като живнат правоприлагаците органи, като се намали бюрократичния апарат, рекета, безхаберието, като изгонят "калинките" от управленските структури, където подриват труда на работещите, като се образова нацията, като спре изтичането на мозъци, (което тепърва предстои да се утрои), като се създадат условия за иновации, като се намали краденето на интелектуална собственост.... и много други неща, които в България не са налице. Бъдете здрав! ... и вярвайте в бъдещето на територията България, защото държавата отдавна я няма.
цитирай
2. apostapostoloff - Какво трябва да се оправя?
27.09.2013 17:57
Влаковете ли не вървят, храна ли няма, телевизията ли спря? България отдаааааавна се оправи, тя НИКОГА не е била по- добре, ама вие, НЕУДАЧНИЦИТЕ, никога няма да се оправите! То така и трябва, така е редно.
цитирай
3. germantiger - Явно четем различни блогове?
28.09.2013 13:09
В блог.бг аз чета постоянно постинги в които бъклгарина се дуе, гордее, а често и понякога посяга на чуждото исторически да си го присвои.

Рядко чета някой, който както ти пишеш се очерня или омаловажава.

В блог.бг пишещите примерно за история са всесветовни и велики.

...

За да не бъда голословен - примери на блогъри за гордостта българска:

leonleonovpom, гет, щапаров, безистена, токоразисто, българинът57 мога да спомена и други, които имат блогове но без постинги и коментират, със сигурност пропускам още. Без съмнение докато беше в блога, спароток беше най-подготвения и пишещ за антична история. Някои от споменатите публикуват сериозно инфо, други несериозно и видиотено (поне според мен).

P.S.
Коментар 4 е от мен, блога беше бъгнат и ме е представил като анонимен
цитирай
4. minevv - да, ама не
30.09.2013 09:09
К1 сам си противоречи - страда от комплекса "пепеляшка"- все някои трябва да дойде и да ни оправи!!! Събудете сее!!! само ние / както и другите оправени нации преди нас / можем да оправим живота си и на тези след нас! Защото почти всичко зависи от НАС, но нас всичките!
И всичко започва с едно - гордост, уверенност и мноооого труд - но не за себе си , а за следващите!
Иначе, само с мрънкане и оправданния - нищо няма да стане!
Дано аз да съм прав, защото поне има надежда!
цитирай
5. germantiger - ...
30.09.2013 14:09
minevv написа:
К1 сам си противоречи - страда от комплекса "пепеляшка"- все някои трябва да дойде и да ни оправи!!! Събудете сее!!! само ние / както и другите оправени нации преди нас / можем да оправим живота си и на тези след нас! Защото почти всичко зависи от НАС, но нас всичките!
И всичко започва с едно - гордост, уверенност и мноооого труд - но не за себе си , а за следващите!
Иначе, само с мрънкане и оправданния - нищо няма да стане!
Дано аз да съм прав, защото поне има надежда!


Бих казал, че почти всичко започва със знание, умение и труд - след тях идва гордостта ако е читаво направеното.
цитирай
6. minevv - Бих казал, че почти всичко започва ...
30.09.2013 14:35
germantiger написа:
[quote=minevv]Бих казал, че почти всичко започва със знание, умение и труд - след тях идва гордостта ако е читаво направеното.

Всичко почва с мисъл, уверенност и желани /гордост/, после обмисляне, подготовка и ревизия,Инай-накрая - много работа и мислене. Но през цялото време - уверенност , че си на правилния път - пак гордост и желание да си като първите от народа ти.
цитирай
7. germantiger - Поздрави
30.09.2013 22:21
Човек притежаващ знанията и добил опита е уверен - знанията му и доказването в опита осигуряват тази му увереност и гордост - излишно е да я афишира. Айко започва с нея, значи е комплекс (лично мнение).
цитирай
8. minevv - . Айко започва с нея, значи е комп...
01.10.2013 08:46
germantiger написа:
. Айко започва с нея, значи е комплекс (лично мнение).

S цялото ми уважение към всеки събеседник - ето за това малодушие писах! Всеки трябва да е горд с постигнатото - всяко постижение, а и даже с годините, постиженията дават тази гордост. Лъжата , че всички сме равни , е обида за всеки които се старае да постигне нещо!
цитирай
9. germantiger - ;)
01.10.2013 17:30
Аз и малодушие - полека юнак!

Не ме познаваш, не знаеш знанието, опита ми или (патетично) съдбата им.

Аз твоите също и за това не си позволявам квалификации, юнка е комплимент!

...

Ти наричаш поставянето на гордостта след приоритетните за мен знание и опит - наричаш това малодушие.

Аз наричам поставянето на гордостта пред знанието, опита и ДЕЛАТА - петльово кукуригане!
цитирай
10. germantiger - Поздрави.
02.10.2013 11:15
Да ме прощаваш минев за вчера резкия ми "тон" и поздравления за толерантността и търпението ти към коментарите ми.

Аз не отричам гордостта, както и ти заслугата на гордостта с дела, просто приоритетите ни са различни, но опък трябва да сме гъвкави вероятно ще ги редим (приоритетите) различно според ситуация и настроение!
цитирай
11. minevv - da
02.10.2013 11:19
китайците казват - старият опит дава уверенност, новите знание спокойствие!
Та и - да горд съм че съм Българин,че съм получил добри гени, че съм получил добро образование, че има постиженията си зад себе си, че се старая да се уча всеки ден !
И тази гордост/спокойствие/уверенност ми дава силата да започна нови неща.
Ако подходя малодушно, неуверенно и без гордост - неуспеха ми е предизвестен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 860152
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол