Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2014 11:56 - ЗА ->Тоталитарният материализъм с етикет "наука" - артьом михеев
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 1362 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 16.01.2014 11:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тъй като ми забраниха да пиша коментари в този пост na universalnite000
....
та:
-нека , някоикоито не разбира от наука да не голослови
-науката борави с факти, другото е кабалистика
-средните "тъмни" векове са се занимавали с паранаука- само да голословни изказвания и вярвание.. |Какво искате, още 1000 години интелектуален глад???
- струва ли си да губим време в бесмисленни бесплодни стждения и гадания, за на някои лудите виждания??? "да виждаме по-далече от носа си?" - т.е. нямя да развиваме електрониката, а ще баем и правим заклинания.
Няма да разработваме земята, за да ражда прехраната ни, а ще се молим за манна небесна?!?!?!

Аз разбирам защо неположилите труд да се изучат , си представят че само те знаярт божественното прозрение---прави нищо и ,, си мисли че бог ти говори??!?!?!?!!!

За всички вас, препоръчвам да прочетете последните книги на Карл Сейгън... където голямата дарба на Сейгън да обеснява сложното по лесен начин... може би... ще ви даде малко теми за размисъл... дано

А иначе, Да знаете друг начин за опознаване на човека и природата освен науката , с нейните утвърдени правила?????

а за тези които знаят това, няма да е изненада Томас КУУН- история/принципи на научната революция.- все пак грешките на хората не са грешки на науката.

http://universalnite000.blog.bg/hobi/2014/01/15/totalitarniiat-materializym-s-etiket-quot-nauka-quot-artiom-.1228555
____________
 universalnite000 - Пояснение : всички, които смятат да ...
15.01 14:46 Пояснение : всички, които смятат да ми пишат коментари, че това са глупости и от този род писания - няма смисъл , не пишете напразно . Добре дошли са тези, които имат какво да добавят към изложеното в статията ! __________________________________________
На автора- Вие сте пример на фанатик, не приемате чуждо мнение, несъгласно с вашето..
и точно затова аз не приемам вашето
все пак науката е родила принципа:
Не съм съгласен с мението Ви и и ще се боря с него, но съм готов да умра за да имате въжможностta да izкажете мнението си!!!
Само това е достатъчно да прецените, кое  е по-доброто и по-движещото прогреса.

Иначе, още 1000 години смрат и "наука" за- колко дяволи има на върха на иглата / тема за докторска защита/!!



Гласувай:
4



1. анонимен - А колко са дяволите, Френд?!
16.01.2014 18:46
хах
Шегувам се - да не вземе сега да ми обясняваш.
Аз не мога да те разбера...
Що си губиш времето?!
То, че ти си аз или обратното май беше ясно, ама...

Абе я по-добре кажи кога най-после ще изсмучем галон бира?!
цитирай
2. minevv - hi frnd
17.01.2014 08:46
Ми нали кажа , че само за секс пиша.. та реших нещо смислено да постна. Ама резултата- никои не го чете.... или им е трудно , или са ммного далеч ;-)) от разума.
А отговора е класика ;-))) ми дяволска дузина - 13...
а съм виждал средновековни фолианти на тази тема.. ;-))
За бирата вече съм готов... щото при нас настана хаоса, а в хаос, най-добре нишо да не правиш ;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 859287
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол