Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2014 17:45 - НЕ на религиите
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 3388 Коментари: 11 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НЕ на мракобесието на религиите!
Не на последния пристан на глупоста
Не на човеконенависта "от бога"!
Не на заблудите и капаците за очи
Не на глупаците
Не на тези които използват религията за облагодетелствуване
Не нат ези които се опияняват от власта на религията
Не на послушните безмисленни глупаци, готови с огън и меч да грабят !

Aко сте за.. гласувайте.. да се видим


Тагове:   религия,


Гласувай:
13



1. saadi - Подкрепям !
24.03.2014 18:46
Християнството , юдеизма и исляма трябва да бъдат забранени със закон .
Не че хората няма да си намерят други поводи да се избиват помежду си , но поне някои от тях може би ще започнат да изпитват съмнение , дали ако съществува някаква висша сила , това ще й се хареса .
цитирай
2. rumyn - не на всички които промиват мозъ...
24.03.2014 19:28
не на всички които промиват мозъци!
не и на тези които манипулират за да се облагодетелстват , а това не са само религиите!
ще ми се хората да се научат: като слушат да чуват, като гледат да виждат....
цитирай
3. анонимен - Не само ДА, ами хиляди пъти ДА! Още ...
24.03.2014 20:24
Не само ДА, ами хиляди пъти ДА!
Още през 16 век Джордано Бруно е казал: "Ако не беше религията, нямаше да има невежи."
цитирай
4. freeoldmen - Разбира се.
25.03.2014 00:29
Да!!!
цитирай
5. zaw12929 - ОТ ЗЕМЯТА ДО НЕБЕТО Е РАЗЛИКАТА М...
26.03.2014 14:04
ОТ ЗЕМЯТА ДО НЕБЕТО Е РАЗЛИКАТА МЕЖДУ БОГ И РЕЛИГИИ
НЯМА КАК ТЕ ДА СА " последния пристан на глупоста" ВЕКОВЕ СА НАЛАГАЛИ ЕДИН РЕД НА ЧОВЕЧЕСТВОТО: ДА ИМА ДОБРОТА И СЕГА Е СЪЩОТО

АКО СЪБОРИМ ХРАМОВЕТЕ, ЩЕ СТАНЕМ ЛИ ПО БОГАТИ?! НЕ Е ТАМ ЗАРОВЕНО КУЧЕТО- КОМУНИСТИТЕ КАЗВАХА СЪЩОТО... И СЕ ПРОВАЛИХА

ЪПРАВНИЦИТЕ ВЕКОВЕ СА СЕ КРИЛИ ЗАД ХРАМОВЕТЕ, НО ТОВА НЕ Е ПОВЕЛЯ НА БОГ, НА БОЖЕСТВЕНОТО НАЧАЛО В ЧОВЕКА... УЧЕНИТЕ ГО ПОТВЪРЖДАВАТ...
цитирай
6. minevv - do zaw12929
27.03.2014 08:39
ne си прав...
Бог е измислен страх, за да държи хората в подчинение...
Ако малко порасъждаваш . а не вярваш - ще видиш че няма необходимост от това понятие...
Още повече пък от служителите му на земята..
И не свързвай добротата с бога... бог трябва д е добър.. а не обратното....
И да.. средните векове покават че строежа на храмове., води до затъпяване!
И финално:
УЧЕНИТЕ НЕ ТЪРСЯТ БОГ ИЛИ ДРУГА ГЛУПОСТ
УЧЕНИТЕ ОТДАВНА СА ДОКАЗАЛИ , ЧЕ БОГ НЯМА...
цитирай
7. rumyn - да си кажа ли?
31.03.2014 10:08
:)
цитирай
8. nbrakalova - ne си прав. . . Бог е измислен страх, ...
03.04.2014 11:50
minevv написа:
ne си прав...
Бог е измислен страх, за да държи хората в подчинение...
Ако малко порасъждаваш . а не вярваш - ще видиш че няма необходимост от това понятие...
Още повече пък от служителите му на земята..
И не свързвай добротата с бога... бог трябва д е добър.. а не обратното....
И да.. средните векове покават че строежа на храмове., води до затъпяване!
И финално:
УЧЕНИТЕ НЕ ТЪРСЯТ БОГ ИЛИ ДРУГА ГЛУПОСТ
УЧЕНИТЕ ОТДАВНА СА ДОКАЗАЛИ , ЧЕ БОГ НЯМА...


Оставайки настрана изконното право на избор, не може прибързано и шаблонно да се отрича нещо, без да сме си направили труда то да бъде опознато лично от първоизточника му непреднамерено, искрено с презумпцията за търсене, а не за отричане. Християнският Бог не е страх и не е подчинение. Ако Той така се възприема, значи не се познава от текстовия първоизточник и е по-скоро белег за невежество, отколкото за разбиране и оценка… Средните векове НЕ са пример за християнство, а точно обратното...
Не е работа на УЧЕНИТЕ да търсят Бога. Те отговарят на въпроса КАК, а не на въпроса КОЙ. УЧЕНИТЕ не могат да докажат дали има или няма Бог. Ако беше така, щяхме да изучаваме не ТЕОРИЯ на еволюцията, а ЗАКОН на еволюцията. Не трябва да забравяме, че много от тях са вярващи, независимо дали християни или други. Във всички случаи става въпрос за вяра: едните вярват в Бога и се самоопределят като креационисти, а другите вярват в еволюцията и се самоопределят като еволюционисти. Човек не може да живее без вяра, тя е заложена в него и той се ражда с нея. Друг въпрос е в какво вярва и на кои богове се покланя и служи. Вярата е едно. Религията е друго – тя е начин на поклонение. С други думи, трябва да дадем право на всеки да бъде различен от другия във вяра, поклонение, разбиране, като приемаме това със спокойствие, защото правото на избор е над всичко.
Пример: http://nobelisti.tripod.com/
цитирай
9. minevv - do nbrakalova
04.04.2014 11:06
уважавам мнението ви - че го имате и може да го кажете .. НО
то е напълно погрешно и самодостатъчно....
НЕ Е избор дали ще приемам убиици или глупаци да ме управляват... стига толерантност.... казвам го по принцип.
Всъщност съм прочел мнооого сакрални текстове.. заради което и смея да коментирам религията.
Средните векове са си точния пример.. или сегашния век за мусюлманите. Не виждам по каква причина смятате че не са пример!!
ако погледнете - бога е страх и заплаха.. другото е среднаверсия към атеизма
Работата е научените / не пипайте нещо което не рабирате / е да изучават природата... ако там има бог... ще е точно тяхната роля за изучаване!!!!! ама няма
И имат уважението ми , въпреки " че са вярващи" - каквото и да означава това..
Според мен - просот деменция.. никои не е защитен ;-))
ама не е вашето ... изучават природата.
Вярата е наложена.. а не присъща.. да сте виждали мравки да дигат статуя на буда???
всеки си пречупва през своето виждане едната теория за бога... колкото моеже и разбита... така че това не е всеки .. своята вяра.. а малка част на общата религия....
Правото на избор е над всичко,, може би за вас, ако живеете сама и самодостатъчна..
За нас нормалните - живеем в общество.. и правото на няко да ме убие,, е е свещенно за мен.
Правото на глупаак да ме управлява .. само ме отвращава..
Да не забравяме че вярата е последното убежище на глупоста, алчноста и зависта. ОПРАВДАНИЕ НА ВСЕКИ САТРАП И УБИЕЦ
Толкова ли е трудно да се проумее, че религията под благонравен предлог да се наложи волята на група над хората.. не за тяхно благо.. И че всякакви измислени вери, всъщност ви ограничават в разбиранията и главно в живота????????
цитирай
10. nbrakalova - Изказах мнение, без намерението да ...
05.04.2014 23:42
Изказах мнение, без намерението да влизам в спор, нито да разубеждавам. Знам само, че когато човек говори за вяра или за религия (защото разлика между тях има), би трябвало да се е занимавал самостоятелно с източниците, които ги третират. Училищната скамейка, която не само натрапва, но и налага едностранчиво мнение, не може да ни осигури достатъчно задълбочено познание. И не само по тези въпроси. Не съм самодостатъчна, но търся отговори на въпросите не само в науката. Защото тя не е вездесъща и съм от тези, които не я превръщат в бог, тъй като тя във възможностите си е ограничена.
Колкото до мравките, както всички други същества, се управляват от инстинкти, заложени в тях. Човекът обаче е единствен, който с разума си трябва да преценява и избира как да постъпва. За разлика от животните, човекът има и съвест, която може да му служи, стига да я поддържа.
Вярата в Бога наистина е убежище, доста стабилно, когато е искрена. Понякога фанатизма на дадена религиозна система злоупотребяват с нея и изповядващите я, но така или иначе, поне аз, не мога да възприема като глупаци над 60 милиона християни (обикновени хора, както и на науката или философията), запечатали със смъртта си своята вяра през управлението на езическия и папския Рим. Както и онези, които обърнаха хода на историята и поставиха основите на настояща Европа и Модерния свят.
Вярата в науката, или в каквото и да било друго, несъмнено също оформя своя философия и смисъл за живота.
цитирай
11. minevv - много изтъркани и недоказани тв...
07.04.2014 09:32
много изтъркани и недоказани твърденияю;
-училище.... оправдании за слан успех
- науката - като ограничена и бесполезна -- ООХХ
-човека е единствен -- дбд,, ама поне тв гледате ли... поне бозайниците... висшите животни????
-60 мил глупака.. ми ,, колко ото тях са допринеслли за другите????
точно агностоцозма е допринесъл..
- модерен свят... ама почетрете малко история дее....
- вяра в науката - каква вяра при механизмите за доказателство и емпиризъм... това само неук може да го твърди......
Само твърдението за четенето съм съгласен, аз съм си дал времето и труда да прочета доста,.. но -- абсурда за науката показва .. че сте въсприели слуховете за истина...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866335
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол