Постинг
11.04.2014 14:45 -
Почина жената, разкъсана от два питбула
Да се третират кучетата както всяко оръжие - т.е. собственика е използвал предумишлено смъртоносно оръжие!
До кога с тази наглост и безнаказанност?
Некви мекерета гледат / но не обучават/ кучета убиици и се мислят за велики????
защо са над закона?
И всяко куче изведено / или избягало / да е регистрирано / както всяко оръжие/ да е с чип
и пълна отговорност на стопанина си!!!!!
До кога с тази наглост и безнаказанност?
Некви мекерета гледат / но не обучават/ кучета убиици и се мислят за велики????
защо са над закона?
И всяко куче изведено / или избягало / да е регистрирано / както всяко оръжие/ да е с чип
и пълна отговорност на стопанина си!!!!!
Ако управниците на България продължат да...
Кръвожадна България. Невинни, беззащитни...
АЛЕКСАНДЪР СИДИ: УПРАВЛЯВАЩИТЕ ЩЕ ИЗПОЛЗ...
Кръвожадна България. Невинни, беззащитни...
АЛЕКСАНДЪР СИДИ: УПРАВЛЯВАЩИТЕ ЩЕ ИЗПОЛЗ...
1.
анонимен -
Не са виновни
11.04.2014 14:55
11.04.2014 14:55
Животните а стопаните им, така са ги научили.
цитирайтози вид кучета е създаден за боевете между кучета!
трябва със закон да се забрани отглеждането им , не обучението, а отглеждането.
това са кучета убийци! и този който си позволи да има такова куче да бъде съден за подстрекателство към убийство.
цитирайтрябва със закон да се забрани отглеждането им , не обучението, а отглеждането.
това са кучета убийци! и този който си позволи да има такова куче да бъде съден за подстрекателство към убийство.
3.
анонимен -
rumyn
11.04.2014 15:26
11.04.2014 15:26
Всяко едно куче може да е убиец. Да и, аз съм против боя с кучета, както и с др животни, но мога да ти кажа, че кучето също има характер и зависи стопанина му как го е научил стига с тези параноични действия. Онзи ден един познат от квартала взлиза в магазина и си връзва питбула на стълбите супер лигав и мил. Излиза едно момиче чак взе да трепери и вика много ме е страх, аз веднага викам чакай без да познавам кучето застанах точно пред него за да може да мине момичето а то милото ме подуши и взе да се радва и да иска да играе. Така, че престанете да обвинявате животните за вашите лекомислени прищявки.
цитирайкогато ти се наложи да минеш през глутница от кучета, може и да си промениш мнението. ( да ти кажа какво ме спаси- това че им миришех на куче. там вашите софииски изхвърлени от стопаните си животни. още строяха квартала под бояна там се подвизаваха те. не ме разкъсаха само защото им миришех на куче.)
аз лично обичам животните, но....
имам две кучета и котка. не едно а две. схващаш ли?
ако имах къде да го гледам т.е. двор във варна канадски вълк ще си взема, или сибирска овчарка. и двете са огромни , но добродушни . на едно отваряне на устата поглъщат цял хляб. но тук става въпрос за характера на животното и на стопанина му. особено втория трябва да подлежи на разследване за подбуда за убииство.
цитирайаз лично обичам животните, но....
имам две кучета и котка. не едно а две. схващаш ли?
ако имах къде да го гледам т.е. двор във варна канадски вълк ще си взема, или сибирска овчарка. и двете са огромни , но добродушни . на едно отваряне на устата поглъщат цял хляб. но тук става въпрос за характера на животното и на стопанина му. особено втория трябва да подлежи на разследване за подбуда за убииство.
всяко куче е животно! Може да бъде дресирано.. но си е звяр!
С инстинкти да убива. Не са малко случаите на захапване и на стопанина им.. ;-(
Тези породи - под списък, като оръжия и персонална отговорност за стопанина им..
Захапе ли - 5 години на топло
убие ли - смърт и за стопанина - да е мислил!!!
цитирайС инстинкти да убива. Не са малко случаите на захапване и на стопанина им.. ;-(
Тези породи - под списък, като оръжия и персонална отговорност за стопанина им..
Захапе ли - 5 години на топло
убие ли - смърт и за стопанина - да е мислил!!!
minevv написа:
всяко куче е животно! Може да бъде дресирано.. но си е звяр!
С инстинкти да убива. Не са малко случаите на захапване и на стопанина им.. ;-(
Тези породи - под списък, като оръжия и персонална отговорност за стопанина им..
Захапе ли - 5 години на топло
убие ли - смърт и за стопанина - да е мислил!!!
С инстинкти да убива. Не са малко случаите на захапване и на стопанина им.. ;-(
Тези породи - под списък, като оръжия и персонална отговорност за стопанина им..
Захапе ли - 5 години на топло
убие ли - смърт и за стопанина - да е мислил!!!
Хора, много сте ми симпатични и ви имам за интелигентни от прочетеното в блоговете ви, но аз лично гледам доберман (също доста охулвана порода) и изключително много ме натъжават коментарите ви. Да, отделните породи си имат характер, но 95% е възпитание, отношение, социализация и среда на животното. Ако е отглеждано за бой или с агресия, предсказуемо е да се стигне до този момент. Гадното е, че и в тези случаи законодателството ни е трагично неадекватно. Но също толкова неадекватни са и предразсъдъците към дадена порода кучета... Горд съм, че добермана излекува сестра ми от страха й, а на мен спаси здравето (вероятно и живота) ми веднъж. Включително съм го пускал да помага на полиция, макар да не е служебно куче. Ако се престрашите, ще се радвам да ви запозная с моето куче, за да видите друга гледна точка - за мен крайностите не са добро решение/гледна точка.
цитирайпрочети поста... ти само даваш още е дин довод на това което е в поста.
Аз обичам кучетата, но нямам,, защото нямамм време за да го възпитам.. а ако е способно да убива... отговорността щее моя..
А кажи честно - на 100% ли си сигурен в кучето си... а ако убие???
ще поемеш ли отговорността?
цитирайАз обичам кучетата, но нямам,, защото нямамм време за да го възпитам.. а ако е способно да убива... отговорността щее моя..
А кажи честно - на 100% ли си сигурен в кучето си... а ако убие???
ще поемеш ли отговорността?
Да, готов съм да поема отговорност за кучето си и доста пъти ме е било страх да не направи нещо. Кучето реагира срещу човек само веднъж, когато един с качулка ме заплаши една нощ в парка с нож - тогава дори не го нападна, а застана пред мен да ме защити, въпреки, че ако не бях уплашен и ако той беше обучен тогава, вероятно трябваше да го изкомандвам да атакува и да обезвредим онзи. Иначе, с кучето си играят дори случайни деца, а играта на малките си е терор за животното, но той е израстнал с племенниците ми и е свикнал, респективно винаги се отнася с деца изключително внимателно. Също, повечето кучета на изложбите, които посещавам са такива - възпитани, социализирани и привързани към хората. Не искам да ви убеждавам, че всички са такива, напротив, кучетата обучавани в агресивна среда, например за бой, няма как да са адекватни. За мен собствениците им подлежат на съдебно преследване, но това е проблем на лошата законова рамка - например въпреки задължителните чипове, няма единен регистър в България и няма техника за четенето им в полицията, на границите, в повечето ветеринарни клиники. Кому е нужно да има закони, спазването на които не може да се контролира? Същото е и с много други закони... Мисълта ми е да се опитам да ви представя различна гледна точка и да се надявам да стигнем до същината на проблема, а не до симптома.
цитирайправ си - да погледнем проблема. Но решението е едно - персонална човешка отговорност, за престъпление с премедитация и исползване на оръжие , по особено жесток начин!!!!!!
Имаш куче- имаш отговорност, не само към хората но и към кучето.
Ако имах оръжие и то гръмне по безотговорност,,, какво мисли - извършителя невинен ли е??
Така и с кучето... имаш куче/оръжие и то убие... смърт за теб
цитирайИмаш куче- имаш отговорност, не само към хората но и към кучето.
Ако имах оръжие и то гръмне по безотговорност,,, какво мисли - извършителя невинен ли е??
Така и с кучето... имаш куче/оръжие и то убие... смърт за теб
Съгласен с всичко казано в последният коментар, но без "смърт". Смъртната присъда, за каквото и да е, не е решение. В смисъл, необратимо е и няма да върне нещата обратно, нито ще накаже виновника - напротив, от определена гледна точка ще го избави от по-тежко наказание. Имаше една интересна статия по темата, която коментираше развитието на случая с убица от Норвегия - Брайвик, там доста добре според мен е разгледана парадигмата на престъпление/наказание. Но, за да стигне човек до прозрение е трудно, а какво ли ще е да убеди обществото...
цитирай