Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2014 11:28 - милаидитуууу
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 2243 Коментари: 11 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Re: кухелеее...зомбиран, edна молба имам към теб - казвай мислите си пред огледалото .. по-спокоино ще е кухелеее...зомбиран, от теб самоо гъл гъл фрази !!
Аре бегай ,че рум/ка та чака ...мокра
пред монитора ....
нещастно и самотно куку ...

Изпратено: 11:25 От: milady

Re: А бе ,ти воистина си Идиот !! praw е бил Айнщаин, не за теорията, а че глупостта ти е безкрайна А бе ,ти воистина си Идиот !! ТЪп, упорит и ...вездесъщ ....
казах ти 33 пъти...
Беден програмист /жив /нема !
На кого се дървиш в този сайт...
други идиоти нямаа.освен теб !!

Изпратено: 11:17 От: milady



Тагове:   MILADY,


Гласувай:
4



1. milady - gogoooo...
17.04.2014 11:47
защо викаш ,и защо не можеш, да
пишеш правилно ,Кухеле !!!??
нали уж имаш IQ 176
цитирай
2. djani - Лоша реклама нема. Не се изпречвай на пътя на Миладиту-у-у...
17.04.2014 11:49
Ша та смачка, като валяк.И не е мъж, ЖЕНА Е!
цитирай
3. rumyn - влади верно ли си ми толкова умни...
17.04.2014 12:20
влади верно ли си ми толкова умничък?
а сега ми е ясно как ме оплете!
е не се оплаквам!
харесва ми! искам още!
то умни мъже много рядко явление!
не мога да се откажа от привилегията да те познавам ....
дори и да си разплодния бик на бг. :)
цитирай
4. milady - ;))))
17.04.2014 12:26
джани, ....обичааам те ,ФРенд !!
цитирай
5. milady - rum-ke ..sorry
17.04.2014 12:42
ВСеки Ход е грешен ....
за Гого смешен ...;))
цитирай
6. rumyn - влади, какво иска от теб тази жен...
17.04.2014 12:56
влади , какво иска от теб тази жена?
какво толкова има в теб че не те оставя на мира?
кога най после ще видя какво пропускам освен високата ти интелигентност?
а дали не е опасно да виждам? да не взема и аз да лудна като нея?
че тогава ще сме отбор "кукундели" какво ще правиш? къде ще се криеш?
но ме гризе едно любопитствооооооооооо, оп влязах в дилема, май!

не бива да виждам - да не лудна!
и,
искам да видя че ме рови от вътре !
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ще мисля! поставям си го за домашно ! когато съм готова с решението , веднага ще ти обадя. съгласен?
цитирай
7. minevv - do djani i milady
17.04.2014 13:12
вярно е .. в монологичен диалог сте непобедими..
Жалко е че и вие се кичите с титлата ЖЕНА беспочвенно!!!
някои истини за мъжете и жеите винаги ще ви дразнят... за интелекта пък- съвсем ви е противен ;-))
за което съм ви благодарен - никакъв шанс да срещнем и да ми загубите времето ;-))
Н останалите пожелавам мноооого секс през празниците
цитирай
8. rumyn - благодаря влади да ти се върнат ...
17.04.2014 13:14
благодаря влади
да ти се върнат пожеланията!
до премала!
цитирай
9. apostapostoloff - Слушайте "милейдиту", щото е много
17.04.2014 13:58
прокопсала. Успяла е да се уреди за домашна прислужница в Германия!
цитирай
10. rumyn - юлио
18.04.2014 18:58
(Аре бегай ,че рум/ка та чака ...мокра
пред монитора ....
нещастно и самотно куку ...)
дали съм нещастна си е мой проблем . не твой!
дали съм самотна пак си е мой проблем.
а ти защо се правиш на диспечер в отношенията ми с влади?
каво ще правим и дали ще прави нещо си е наша работа. не твоя!
цитирай
11. rumyn - юлио, и тук не съм съгласна с теб!
18.04.2014 20:27
(ТЪп, упорит и ...вездесъщ ....
казах ти 33 пъти...
Беден програмист /жив /нема !
На кого се дървиш в този сайт...
други идиоти нямаа.освен теб !!)


за тъп - не е тъп! сигурна съм в това. ако е направил грешка да се срещне с теб това не е от тъпотия а от чиста проба любопитство. аз не познавам програмист който да не е любопитен и да си стои в страни докато живота си тече. дошъл, видял и си тръгнал.
а упоритостта е положително качество, според мен. ако откривателите не са били упорите и сега да си бяхме в каменната ера.

/вездесъща, вездесъщо, мн. вездесъщи, прил. Който е навсякъде, който прониква навсякъде и взема участие във всичко/
няма лошо и въздесъщ да е. с времето ще разбера, може би. и ако се окаже поне малко такъв ще съм щастлива че го познавам.

и не мога да те разбера ти се опитваш да го смяташ ли? ми колкото има негови са си. трудил се е да ги има, не ги е откраднал, не са му ги подарили.

ако се опитваш да спечелиш вниманието му не е този начина. смени си тактиката. никой уважаващ себе си мъж няма да позволи която и да е жена па било тя и най - чаровната да се държи както ти го правиш.
късмет ти желая! дали при влади или при друг - късмет! просто не е този начина да спечелиш един мъж, нито да задържиш вниманието му.

а предполагам сега ще почнеш да се "дървиш" за не го искам. ами като не го искаш защо му пишеш тези лични съобщения? каква ти е целта? само му вдигаш рейтинга пред мен още по вече :) коя жена би отказала на търсен мъж? та де, ти ни запозна- твоята злоба :)
виж как хората от лимона си правят лимонада :) и е вкусна тази лимонада за мен, с удоволствие ще я изпия.... благодаря ти юлия, че ми предостави лимона :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866995
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол