Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2014 16:02 - Чукът на КУУН и Аз
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 2788 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Извинете ме Съблогери,
спирам да коментирам чужди постове.
Толкова агресивна глупост вилнее, че направо ми става весело.
Че ми и забраняват да коментирам, искат цифри и отметки ;-)). без самите те да са се потрудили да посочат!
Станали са по образовани от учените и от врачките.... IQ им под техните заложби.. ;-))

Обориха еволюционната теория, физиката и химията, биологията и генетиката.
Въобще принципите на науката и добрия тон.
Най-много ме ядосват такива, които са учили като мен / ама в друго време/ и сега ми налагат "верванията" на врачки и дилетанти.
Това показва само едно - "да не храня прасетата с бисери"
Знанията са за тези, които искат да учат и са готови да скъсат с "незрялата си парадигма.
А за тези с религията и всякакви вярвания - въобще са загубени за света и знанието!




Тагове:   куун,   Чукът,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyn - подкрепям теаз отдавна пиша само ...
25.04.2014 16:14
подкрепям те
аз отдавна пиша само в няколко от всички които чета :)
да съмм точна 2-3
цитирай
2. freeoldmen - Хаха, да не си пробвал да набиеш малко акъл
25.04.2014 16:19
в чугунените чутури на някой от субектите, окупирали първа без нито един коментар?
Само като видиш, че има 300-400 "прочита" без нито един коментар, трябва да ти е ясно, че това е представител на модераторите и не му е необходим акъл, за да пейства глупости, въртящи се из Нета от години...
цитирай
3. minevv - Да бе,,,пак се олях ;-)))
25.04.2014 16:42
на физика обесняват физиката,
по ИТ - как се пише код
на бащата- как се гледа дете,
на четящия - как книгите били заблуда
на търсещия - че не било важно
на смирения- че обижда
Абе ===прасета храниш с изстрадани истини...
и то прасета, както ми подсказа ти, от първите страници... абе ... олях се
MEA CULPA, stupido
цитирай
4. germantiger - Надявам се, да промениш решението си!
25.04.2014 16:44
freeoldmen е точно един от тези, които забраняват (в случая на мен) да коментирам, не просто рестриктира, а ликвидира коментари които не са му удобни ;)

Хубаво е блогъра да се "ръководи" поне от следващото:

НЕ КВАЛИФИЦИРАЙ ЛИЧНОСТТА НА ДРУГИЯ, А СПОРИ/ДИСКУТИРАЙ С АРГУМЕНТИТЕ МУ !

Съжалявам минев за твоето решение, лично на мен твоите коментари ми харесват с иронията, разума и знанията, вкл. с провокативността!

НАДЯВАМ СЕ, ОТНОВО ДА КОМЕНТИРАШ В БЛОГ.БГ

Отделно от това за някои ТЕЛИГЕНТИ (не интелигенти ;)

"БЪЛГАРИН Е МУХА СЪС САМОЧУВСТВИЕ НА АЕРОПЛАН"
Димитър Подвързачов
цитирай
5. axlaxl - Отдавана тук е модерно да се коме...
25.04.2014 17:18
Отдавана тук е модерно да се коментира авторът на написаното, а не написаното:) Особено важно е да се обясни колко е грозен и колко е смотан физически, а какво пише не е важно...и когато отговориш на обида и им обясниш с факти защо не могат да си позволят да обсъждат когото и да било... започват да те съдят, ставаш враг №1 и се почват едни..."военни" действия...:)
цитирай
6. анонимен - Религиозните са хора със средно...
25.04.2014 20:30
Религиозните са хора със средновековни мозъци, които дори не подозират това.
цитирай
7. minevv - да
29.04.2014 11:39
не издържах=== пак заради войстващата простотия и неученност.
Пуснах поредните коментари..
простете ми
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866890
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол