Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2014 17:01 - do глупаците самолюбиви, арбитрите политически и цялата сволоч
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 1053 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 28.05.2014 14:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Драги съблогери

Отваратен съм от голяма част от вас:
-самовлюбените глупаци
-правописните гении
-политическите провокатори
-откровенните лъжци
-имащите време да пишат тук дълго и граматични, защото явно за това им плащат
-Фригидните жени
- всички, мразещи някого... за да се успокояват че са велики
- продалите образованието си за някоко сребърника
-недораслите дебили, които за действителност приемат само своето виждане
-анти или про Путин - аз съм Българофил....
-..

тези които ме убеждават в лъжите си
обвиняват в глупост заради МОЕТО мнение
обвиняващите ме в русофилство
мъжемразките

защото
за справка
-демокрация имаме- 2 глупака надвикват умния, използвате правото си /възможност да триете/недопускате друго оборващо ви мнение
- позволено ви е да не спазвате добрия тон
-вярвате на експертите , а и винаги сте ЕКСПЕРТЪТ
-вярвате си че сте изключителни, и над нас
-смели сте зад рутер
- обричате децата ни на вашето тъпоумие
- търсите оправдание винаги в другите или в конспирации
- не слушате старило и патило
- обиждате науката
- не изморили се да прочетат някаква книга, давате миродавното си мнение

Жалки сте!
Ако ставахте за нещо- щяхте да помните думите на един умен мъж-
"не съм съгласен с вашето мнение, но съм готов да умра за правото ви да го изкажете!!!"

И понеже времето ми е ценно.... няма да се старая да ви отговарям.
Продължавайте да се борите срещу разума... срещу и вашето благоденствие..
Историята и науката вече ви е отсвирила и оборила!

Може да се уважава и приема мнение на спокоен, коректен човек, начетен, опитен и фолософски настроен. Отричащия мъдроста на вековете е описан в ода за глупоста и фауст. И никои не ви помни. Интернет е най-демократичната нни придобивка.... и вече доказа слабоста на демокрацията-- не е за глупаци!
Затова съм за тимокрация--- ама там как ще влезете???????



Тагове:   блогер,   пост,


Гласувай:
7



1. rumyn - наистина ме кефиш влади! кой или ...
27.05.2014 17:28
наистина ме кефиш влади!
кой или коя пак ти излази по нервите?
уф що питам? то да са единици които могат да го сторят?
припомни си за : никой не рита умряло куче.
и мисля че ще го надживееш и това което ти се е случило!
цитирай
2. lado - Ми що ги четеш ?
27.05.2014 17:38
Насила убост не става, види се от поста ти. И тва нещо, дето е над мене, също
цитирай
3. rumyn - lado
27.05.2014 17:48
ей, само ти ли не знаеш че нещото се нарича румяна?
и не се опитвай ако обичаш да обиждаш!
аз теб лично с нещо да съм те засегнала или наранила самочувствието ти?
или се припознаваш в някои от по горните индивиди? и си помисли че като не може да спориш с владо дай да си гризнеш от мен?
а да видим ! пробвай се!
цитирай
4. minevv - hahaha
27.05.2014 18:00
хахахаха
руми
не губи ценното си време ... с недоразумения
Ако има мнение. да го сподели. ако ли не и ще си остане на обидите.. няма да го търкам,, нека се вижда ;-))
цитирай
5. rumyn - влади,
27.05.2014 19:11
някои хора са като "жените" не знаят какво искат , но го искат ако може веднага!
и момичета не разпознавяйте себе си в тази дума щом си знаете какво искате и как да си го получите:)
а влади , вярно е че времето ми е ценно! живота ми е толкова кратък :)
и искам да го изживея щастлива:)
но понякога е нужно човек да отдели част от времето си за да опита да помогне на един непознат :) а когато успея , когато видя че съм успяла в начинанието си това ме прави щастлива:)
да вече съм сигурна че поне едно дете чете книгата " не пуша вече" и поне тя ще опита да откаже цигарите :) книгата + моето присъствие в заведението в което работи са и достатъчен факт да опита :)
това ме прави щастлива. малките ми победи...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866949
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол