Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2014 10:20 - Психоложка: Депутатите няма да се подложат на тестове за интелигентност, защото се страхуват
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 1838 Коментари: 11 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ХАХАХАХАХААХАХ
дали някой се съмнява защо????

Депутатите се страхуват и затова отказват да се подложат на тестове за интелигентност. Това заяви пред БНТ психоложката Цветеслава Гълъбова.

Според специалистката резултатите от тестовете могат да покажат много неща. "Хубаво е народният представител да се справя със собствените си емоции. Някои депутати и политици не могат да контролират емоциите си", допълни тя.

Гълъбова предложи да се вдигне възрастовият ценз за кандидат-депутати, който сега е 21 години.

Според председателя на “Менса-България" Христо Радков нито една политическа формация не се е свързала с организацията. "Ние правим такива предложения от 1998 г. насам", каза още той.
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4254395
а коментарите на троловете ще се трият




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Не-е-е.... :)
20.08.2014 11:38
Не-е-е.... :)
цитирай
2. rumyn - :) тия дето най много се пенлявят ще ...
20.08.2014 13:47
:) тия дето най много се пенлявят ще са с най висок процент от не решени тестови отговори :)
няма да ги изброявам , те си ги знаем, както си знаем кои са троловете тук :)
и като изпаднат поради нерешени тестове , да попитам :)
кой ще оглавява тогава - герб, атака,че и бсп ? а и доста от заместник лидерите ще изпаднат , кой ще се нагърби да застане на чело? мисля че за толкова да преценят че няма кой да ги замести имат в главата и за това не искат да се махнат. нямат си достойни заместници. такива с тяхното ниво на интелигентност :)
п.п. коментара ми е ироничен! за тези който не са усетили иронията :)
цитирай
3. 1997 - Кой е суверенът?
20.08.2014 14:13
Избирателят или психоложката Цветеслава Гълъбова, която изглежда е психиатър,( ако става дума за мисис Баба 2014 )? Ако става дума за тестове за интелигентност те са приличен, но не кой- знае какъв критерий за успешност. Как мислите, какъв бе IQ на отличника във вашия клас? Какво стана с него после? ... всъщност Цветеслава Гълъбова може да ни каже от колко до колко е IQ в Курило с което да обозначи границите на "лудите", което предполагам ще покрие нормата за България.
цитирай
4. rumyn - 3. 1997 - Кой е суверенът?
20.08.2014 14:28
а може ли да разгледаме в детайли избирателят?
май една огромна част , не голяма, а огромна, част от избирателят които отива до урните е с ниво под средното за страната на образование. което автоматично води до изводът че и пакета му от знания придобити в незавършеното образование е оскъден. от там теста за интилигентност е нисък на огромна част от избирателите. а въобще да не отваряме дума за емоционалната интелигентност, че том и доста от издържалите стандартните тестове за знания и умения се провалят. а благодарение на емоционалната интелигентност + добър набор от знания ( IQ) можеш да ръководиш мнозинство без да предизвикваш с постъпките си вълна от недоволство.
/"аз ви направих магистрали" - ако не беше той друг щеше да е. тъпанар. като не знае да говори да се научи да мълчи. /
цитирай
5. minevv - do 1997
20.08.2014 14:50
това са лъжи, от самолюбие.
Като не си съгласен... дай цифри
То и за мене айнщаин е луд, но теорията / ако е негова / е велика
и каквото и да кажа- си е вярна.
За едно си прав- избирателите са си избрали средни депутати с тяхното ниво на IQ..
но затова и плачат след това.
Почитта към ученото и интелигентното трябва да е основополагаща за едно общество, за да успее.
За разлика от света-където се следи всеки индивид и получава по способности / всяко дете има 'дело', където се следи развитието му и се насочва към нужното училище или ВУЗ.
цитирай
6. 1997 - Аз съм за личния избор.
20.08.2014 17:44
minevv написа:
всяко дете има 'дело', където се следи развитието му и се насочва към нужното училище или ВУЗ.

Това не е ли от "1984"?
Смятам, че историята се твори от всички. Факт. Със сигурност Волов е имал по- висок IQ от Бенковски, обаче... Каравелов също е бил по- образован от Левски, но...Ами Продан Тишков?

и още- Гюзелев учи художествена академия, Вазов за търговец, Вапцаров за моряк. Хайде да не реализираме чрез децата своите идеи за добро.
цитирай
7. rumyn - някъде бях чела. . . тук в нета. нещо ...
20.08.2014 21:56
някъде бях чела... тук в нета. нещо за това как след въстанието потушено от турците великите сили са писали, че нашата поробена държава във всеки град е имала училище което се е спонсорирано от населението. цитирам по памет : двете най лични сгради във всеки град са църква и училище.
и тъка са решили че този поробен народ има право на държава , щом е осъзнал правото си на трупане на знания.
как каже те ми ? как нашите дядовци и баби са разбирали, че знанието е силата с която ще могат да променят нещо в по добро? а сега някой техен наследник да ми казва -който ме управлява може и да е глупак, но щом е кандидатствал да ме управлява и маса не образовани са го избрали аз трябва да се съглася и да търпя?
навремето в политиката са влизали най умните , най еродираните, най от най. а сега ? просто са пародия. и ако има задгробен живот ония къде са казвали аз имам две жени едната ми е да ми роди деца ,а другата се казва Бъ6лгария, те не се обръщат в гробовете си. те на пумпали са се обърнали. разбирате ли какво ви казах?
боли ме за родината ми и за обикновения човек в нея. всичко е толкова изкривено че си мисля че сме си заслужили всички неволи които ни се трупат на главите. не само спряхме да мислим. спряхме да ценим че някой все още си позволява да мисли. дори се опитваме да го заразим и той да спре да мисли. защото май е вредно за власт имащите народът да мисли? а ако народът реши да мисли , ще прецени че е управляван погрешно и ще ги изрита като мръсни кучета, ония дето ми се кипрят на всяка камера и си мислят че могат с фасон да замажат липсата на интелект :)
и откога отричаме образованите хора и предпочитаме неграмотните?
ами хайде да идем в гетото да хванем един асан за ушите и да го направим кмет на някой град :) няма да търсим образования циганин! а просто един случаен безделник.
все същото е . и той знае как от голямата баница да прибере за себе си по множко. и тия дето са на власт го правят.....
цитирай
8. rumyn - е тука ще има и несъгласни :) ами ...
20.08.2014 22:13
е тука ще има и несъгласни :)
ами къде е проблема, тези които са на власт да докажат, че могат да използват главите си? то с пари до скоро и аз можех да си купя каквато си искам диплома. сега е с много пари :) като че си нямахме една кифла с купена диплома? хайде да не им проверяваме документите! а дали е останало нещо в главите им от това което е трябвало да научат. :))))))))))))))))))))
не знам защо ама като заговоря за политика....
ставам крайна :(
не съм доволна от това което се случва в държавата през последните 25 години. аз остарях а не видях нещо хубаво да се е случило освен за управляващите.
децата ни бягат от тук. и моето , даже ще му дам пари да се махне. и ще се моля да си намери мястото в нечия чужда страна и да не се връща тук. рева докато пиша тези редове. но за да ми е добре детето ще го изпъдя от тази объркана страна.
навремето баща ми ме спря да не замина. тогава бях тръгнала без път и посока. преди 15 години аз не можах да замина , не можах да оставя родителите си сами тук. сега когато е ред сина ми да си търси пътя в живота , ще му помогна да се махне. това тук е народ с робско поведение. аз не съм родила роб.
а вие си мислете кой тъпак да управлява вашите деца.
цитирай
9. stanemirkata - Със сигурност Волов е бил по-образован от Бенковски,
21.08.2014 09:09
1997 написа:
minevv написа:
всяко дете има 'дело', където се следи развитието му и се насочва към нужното училище или ВУЗ.

Това не е ли от "1984"?
Смятам, че историята се твори от всички. Факт. Със сигурност Волов е имал по- висок IQ от Бенковски, обаче... Каравелов също е бил по- образован от Левски, но...Ами Продан Тишков?

и още- Гюзелев учи художествена академия, Вазов за търговец, Вапцаров за моряк. Хайде да не реализираме чрез децата своите идеи за добро.


но изобщо не е сигурно, че е имал по висок IQ. Интелигентността няма нищо общо с образованието. Ако не се смята, че интелигентният ще се образова много по-лесно от неителигентният. Докато обратното обикновено е проблематично.
цитирай
10. minevv - do 1997
21.08.2014 09:15
Не смятам да доказвам.. почети
в англия го знам
в други страни е съсщото
децата се следят от раждането.
непрекъснати тестове и характеристики от учителите
спрямо уменията им се насочват към подходящу училища
Видимата част се вижда в даването на стипендии към окфорд например
после стават средна класа за да обслужват наследствениете.
погледни физиономиите на лордовете , средния англичанин и след това средната им класа.
Така че, по -малко цитирай оруел.. имам съмнение че не си гои чел, защото там няма такова нещо... повече нормални книги
Тука от оруел е по-скоро фермата...
цитирай
11. minevv - до РУМИ
21.08.2014 09:17
много точно го описа
Първо образование , после свобода!
Роба си е роб, щом оплюва умните и образовани които могат да го освободят
100% съгласен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 864531
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол