Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2016 11:03 - Проф. Божидар Димитров: Ислямът не е религия, а политическа доктрина (обновена)
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 1144 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 29.03.2016 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Най-накрая някои да каже истината, която е от началото ...
Четете Орелиана Фалачи
А въобще-всяка религия трябва да отмре!

image


















Ислямът не е религия, ислямът е политическа доктрина, той се стреми към власт в целия свят – именно стремежът към светска власт го изключва от списъка на религиите. Това заяви пред bTV директорът на Националния исторически музей Божидар Димитров.

Според него български и чужди политици не могат да разберат корена на проблема с „тази ислямска инвазия в Европа”, а също и не виждат решението й, което, според него, е: „Изключваме исляма от списъка на религиите и започваме да го пердашим по динковски начин и то в общоевропейски мащаб”.

Димитров посочи, че не може да се очаква от всички идващи на континента младежи да спазват законите, защото „идват от държави, които не ги е имало преди 50-60 години, те и прадедите им не знаят как да бранят всяка ливада, не знаят какво е Ахелой, Айзенкур, Сталинград”. По думите му мигрантите идват от държави, чиито граници са „чертани с ножица” и с чиято независимост народите им нямат нищо общо.

„Трябва да им внушим чувство за родина”, призова Божидар Димитров, като предложи те да бъдат покръствани и да бъдат изпращани в трудови лагери за придобиване на умения.

„На мултикултурализма оня ден му беше турен кръстен знак от не кого да е, а от министър Даниел Митов, който идва от тези кръгове – лека полека ще стигнат до идеите ми, до идеите на Павката Чернев, Бог да го прости”, допълни историкът.

Той се включи от болницата, където се лекува. По думите му, въпреки съмненията на лекаря от „Спешна помощ”, в крайна сметка става дума за двустранна бронхопневмония, а не за инфаркт и до края на седмицата ще бъде изписан.

Много съм добре. Нищо лошо не ми се е случило. В началото имаше някакви съмнения за инфаркт, но в прекрасната болница, в която съм, бързо установиха, че става дума за двойна бронхопневмония, каза директорът на НИМ.




Гласувай:
6



1. rumyn - хъ :) с това откриха маерика ли...
29.03.2016 14:30
хъ :)
с това откриха маерика ли?
че коя религия не цели да подчини вярващите на себе си?
че коя религия не се е стремяла да обхване колкото се може по вече хора?
естествено да ги подчини :)
"просто вярвай " защо ти е доказателство че съществувам :)
и като ти казвам ,че нещо е тъка, ти трябва да ми се довериш ,защото аз съм над теб. не ми оспорвай думите! вярвай ми!
и такива многобройни изрази има в нашата религия, а в тяхната?
и пак да попитам коя религия не цели да подчини на волята си онези който я изповядват?
и, че нашата религия вече не е тъка войнствена ,както през средновековието не означава ,че се е отказала да властва :)
проблема не е в религиозната насоченост , а в самите вярващи как интерпретират думите в религията си. не вярвам в самото начало ислямската религия да е казвала нещо от рода : " умри , но убий и много хора които не са от твоята религия и тъка саможертвата ти ще се оцени високо . ако с твоята саможертва унищожиш много които не вярват в мен, тъка намаляваш броя на онези които не вярват в мен в пъти. "
не мога да кажа дали тъка си говорят и се надъхват , но сигурно е нещо такова.
уф! кой разумен човек ще предпочете да умре в името на нещо което дори не познава лично?
е аз бих се жертвала за хората които обичам. аз съм го правила много пъти през живота си за хората които обичам. бих пожертвала живота си за тях, но за нещо което никой не може да докаже че съществува? за някаква идея? НЕ!
идеализма не останали в миналия век заедно със пародията на комунизъм?
глупости ли дрънкам ?
цитирай
2. kvg55 - Професор Димитров е против евро...
29.03.2016 16:06
Професор Димитров е против еврогейските ценности.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866278
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол