Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2014 10:55 - Туристическа компания прави състезание за повече секс
Автор: minevv Категория: Тя и той   
Прочетен: 2537 Коментари: 9 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Българкииииииииииии
ето какво ще стане ако не промените мирогледа си и не осъзнаете , че Вие сте виновни да се прави малко секс и малко бебета!!!!!
Почнете да ОБСЛУЖВАТЕ/радвате мъжете и разберете че децата са най-важното за вас !!!

http://www.dnevnik.bg/istorii_na_denia/2014/03/27/2270075_turisticheska_kompaniia_pravi_sustezanie_za_poveche/

Туристическа компания призовава датчаните да правят повече секс - много повече секс, в състезание, което цели да повиши ниските в момента нива на раждаемост в страната, разказва лондонският "Индипендънт".

Смелата реклама "Направи го за Дания" от Spies Rejser обещава тригодишни безплатни доставки за бебета и почивка, подходяща за семейство с деца, за онази щастлива двойка, която успее да докаже, че е заченала отрочето си по време на едно от пътуванията, организирано от агенцията.

Туристическата компанията твърди, че се е захванала с ниските равнища на раждаемост в страната, призовавайки датчаните "да го правят за Дания" и да се възпроизвеждат.

Доклад от февруари 2013 г. сочи, че нивото на раждаемост сред датчанките е "опасно ниско". От него става ясно, че една на всеки пет двойки е бездетна, въпреки че повечето изявяват желание да имат между две и три деца, допълва "Копенхаген пост". 

Много двойки изчакат по-дълго от обикновено, за да имат деца, а освен това жените, които са в подходяща за раждане възраст, са намалели, сочи още докладът, от който произлизат и опасенията, че няма да има достатъчно датчани да подпомогнат проблема със застаряващото население.

Промоцията на фирмата Spies се позовава на статистика (която обаче няма как да бъде проверена), че 10 процента от всички датчани са заченати по време на почивка, както и че 46 процента от тях правят повече секс, когато са в отпуска и пътуват някъде извън страната.

Според сексолог, цитиран от изданието, двойките правят повече секс по време на почивка заедно, тъй като желанието им един към друг се повишава.

Състезанието дава и полезни съвети за повишаване на плодовитостта като: "Възползвайте се от гравитацията. Полежете поне 15 минути след секс", а към мъжете заръките са да избягват тесните панталони "дори и да мислите, че в тях изглеждате добре".

Сайтът на състезанието предлага и списък с романтични градове и приканва желаещите да участват да попълнят времето на последния женски цикъл, за да изчислят времето, когато е най-подходящо да поемат на пътешествие, за да са най-плодовити.

Един от директорите на компанията - Ян Ванделбо, споделя, че са искали да направят размножаването "още по-забавно", предлагайки отстъпки за определени градове.

Според правилата и условията за участие на играта, участниците ще получават и тестове за бременност след почивката си. Ако резултатът е положителен, те трябва да изпратят снимка на теста на фирмата като доказателство за зачеването.

"Ако това да го правите за Дания не е достатъчна мотивация, направихме малко състезание. Резервирайте почивка с отстъпка за овулация и докажете, че сте заченали детето си по това време, за да спечелите тригодишни безплатни доставки на продукти за бебета и подходяща за деца почивка... Какво, ако вече сте изпълнили дълга си или ако шансовете ви да заченете дете не са толкова високи? По-добре гледайте на това по следния начин. Не става въпрос само за спечелването. Цялата забава е в участието", гласи част от рекламата.


Тагове:   секс,   състезание,   компания,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyn - владииииииииии хайде да ходим на ...
16.04.2014 11:25
владииииииииии
хайде да ходим на екскурзия:)))))))))))))p
оп юлия сега пак ще лудне!
цитирай
2. milady - Xaideeeeeeee.... миневв ++++++++
16.04.2014 11:35
Amaa ..TRoiika ...
най сетне ,да се помирим ...
хихиих....

къде и..когаа.......
шъ тъ Смачкамеее..с рум ....
цитирай
3. rumyn - ами сега? влади! ???????????...
16.04.2014 11:51
ами сега?
влади! ????????????????????
аз съм ревнива жена! внимавай( тука показалеца се клати, главата ми е наклонена на страни и погледа ми е присвит, в никой случай премрежен- настъпва буря. ако не схвана.)
а то той няма да се изтърка стига да не си по едно и също време с двете. иначе решението си е твое. щом преценяваш че ще оживееш след определен брой часове с мен , може да минеш и при юлия :) ама като си дремна към час да си ми в ръцете че ще те издирвам с интерпол!
цитирай
4. minevv - hahahha
16.04.2014 12:25
еххх
я по внимателно.. да не стане като с мечка за дренки!! ;-)))
цитирай
5. rumyn - ми давай да се пробваме! а? до сега ...
16.04.2014 12:30
ми давай да се пробваме! а?
до сега все не ми се е получавало да съм с мечка , а все съм била мечката :)
цитирай
6. rumyn - опс, някаде казах нещо от рода ...
16.04.2014 12:34
опс , някаде казах нещо от рода
-майстора си намери майстора!
да взема да се кротна малко , че май се отнася за мен?
:)))))))))))))))))))))))))))
цитирай
7. minevv - hahah
16.04.2014 15:21
риска на виртуалните запознанства... не е ясно какво е оттатък монитора...
цитирай
8. rumyn - :) ххх
16.04.2014 17:46
а дано! и без - надали!
вече ми се иска най после да срещна мецана, че да се кротна и аз. че да си почине мъжката половина на този свят от мен. и си поемат въздух.
ако се окажеш моята мечка , нямаш представа колко мъже ще ти дължат почерпка!
цитирай
9. rumyn - а де?
16.04.2014 17:53
би ли рискувал да разбереш? какво е зад моя монитор.
ами ако се окаже че съм един хишник, и какво прави тогава добричката ми мецанка?
ще ме гушка за да не показвам зъбки :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866528
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол