Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2014 11:25 - Джендер промиване на мозъци
Автор: minevv Категория: Тя и той   
Прочетен: 1059 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Провокативното бълване на злова продължава!!
Милион жени бити и малтретиране--- а защо аз познавам мъже кооито са малтретирани и нито една която да е бита... ако е имал шамар- е последвал бърз развод!! ;-))


Българинът налага, унижава и насилва жената http://society.actualno.com/Bylgarinyt-nalaga-unijava-i-nasilva-jenata-news_25368.html

Или не виждате какво е последствието на тази пропаганда???
1. повече финансиране от нашите данъци на такива орханизации
2. омраза между половет. водеща до следващата вълна грабене на пари:
Мачмейкинг - що е то и има ли почва у нас?
Read more: http://curious.actualno.com/Machmejking---shto-e-to-i-ima-li-pochva-u-nas-news_25358.html#ixzz2zstWCphC
http://curious.actualno.com/Machmejking---shto-e-to-i-ima-li-pochva-u-nas-news_25358.html

И накрая, още пари ще отиват за спасяването на децата!!!!!


Тагове:   лъжи,   джендер,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyn - не знам дали има малтретирани же...
25.04.2014 11:47
не знам дали има малтретирани женчовци. ама то щом са женчовци?
как да ги нарече човек мъже?
а когато видях че бащата не детето ми се опитва да показва злобният си характер към детето си, познай?! изгоних го! това малтретиране ли се води?и през годините мога да кажа че не съм била малтретирана , защото само да ми се повиши тон в разговор вече съм си тръгнала. няма какво да чакам да ме удря. човек който си позволява да ми държи тон , или не умее да разговаря или което е по страшно не уважава човека в мен. и в двата случая ако остана ще се стигне до конфликт. и в двата случая ще има малтретиран ако остана. зависи от физическата сила и възпитанието.
да има малтретирани и мъже и жени! но грешката е в липса на смелост да сложат край на грозната връзка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866251
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол