Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2014 09:12 - Защо жените харесват по-възрастни мъже
Автор: minevv Категория: Тя и той   
Прочетен: 1095 Коментари: 3 Гласове:
-3

Последна промяна: 31.07.2014 09:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Извинете момченца... всеки по реда си ;-))Не е само заради парите image Снимка: thinkstockphotos.com

Да излизаш с много по-млад мъж все още е странно, макар че през последните години е и модерно, благодарение на холивудските тигрици, които си хващат много по-млади гаджета. Масовото явление обаче е точно обратното – жена с доста по-възрастен мъж. И докато веднага в главата ни идват думите: „Тя е с него заради парите“, това не е съвсем така. Има и ред други причини, поради които момичета си търсят по-възрастни половинки.

Ето и кои са те:

Сиво в косите

Има нещо много изкусително в леките сиви нишки в косите. Ако не ни вярвате, помислете си за Джордж Клуни. Повече от декада той е с посребрени коси и жените се редят на опашка за вниманието му.

Повече опит

Съвсем логично, по-възрастните мъже са с по-богат опит в леглото и са далеч по-добри любовници. Има и нещо друго. Жените не харесват атрактивни мъже, а такива, които са харесвани от красиви жени.

Повече пари

Един по-възрастен мъж е по-вероятно да има собствен бизнес, стабилна професия и дори да е натрупал някакво благосъстояние.

Зрялост

Момчетата се нуждаят от повече време, за да узреят и да станат истински мъже, които са „годни“ за сериозни връзки и семейство. Един мъж на 40 може да ви предложи това, но не и един на 20.

Увереност

Годините носят опит, а опитът – увереност и самоувереност. Друго си е да излизаш с мъж, който знае как да се държи, винаги е безупречен джентълмен, говори, колкото трябва и те кара да се чувстваш истинска жена, дори само като те погледне.

Фигурата на бащата

Повечето жени идеализират своя баща и търсят в избраника си сходни черти. Те искат до себе си мъж, който да се грижи за тях и дори да ги насочва в живота.
http://www.tialoto.bg/a/31-vrazki/37823-zashto-zhenite-haresvat-po-vazrastni-mazhe---BEZ-SNIMKA/
Ретросексуалния сие ... ;-)) и повече жени почнаха да го оценяват ;-)))

А незнанието води само до болка и разруха
заради нмого ниския интелектуален език, ще чистя коментарите на dedenze , kolevdobri, andreshko ,gikotev , dobronameren, turb04, kabuli , asthfghl, milady +kлонинги/unarosa/, apostapostolov



Тагове:   мъже,   жените,   по-възрастни,


Гласувай:
4



1. minevv - hahah
30.07.2014 10:16
но все някои трябва и да ги обучи?? нали?
цитирай
2. rumyn - май съм логната сега! чакай да не ми го затрие системата :)
30.07.2014 10:25
ох:)
сърдита съм си! цупя си се!
Влади, да си кажа от моята камбанария?
едно хлапе нито ще ми отвори вратата на колата нищо че аз ще шофирам. нито ще ми намести стола в заведението. да не говоря че няма да разбере като кажа че в квартална кръчма не ми се ходи, че казвам в какъв тип заведения бих влязла. едно хлапе не би се сетило гледайки менюто да ми каже - какво ще кажеш , би ли хапнала това...? аз съм го пробвал ще ти хареса. то дори няма да се сети че небива да се налива с бира за да може да се представи добре после :) да не говоря че няма да се сети с бирата си да поръча и това което съм казала че искам да си поръчам.
какво да им харесвам на децата , дето още очакват мама да им избърше дъто ?
как да се почувствам жена в тяхна компания?
цитирай
3. rumyn - ааааааааааааа, влади! аз не съм ...
30.07.2014 10:32
ааааааааааааа, влади!
аз не съм се цанила за учителка! то да си мъж не се учи от жена, това се учи докато си отваряш очите и ушите :)
някои се научават още на 20години, други си умират не научени :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 860006
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол