Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2014 14:17 - Защо мъжете не харесват Целулита?
Автор: minevv Категория: Тя и той   
Прочетен: 4135 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 15.08.2014 14:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Образуването на целулит е причинено от ниските нива на хормона прогестерон

Прогестерон от Уикипедия, свободната енциклопедия image image Структурна формула на прогестерона.

Прогестеронът е стероиден хормон, участващ в менструалния цикъл, бременността и ембриогенезата при хората и другите видове. Прогестеронът влиза в клас на хормони, наречени прогестогени. Той не трябва да се бърка с прогестините, които са синтетично получени прогестогени.

Прогестеронът се синтензира в надбъбречните жлези, половите жлези (особено след овулация в жълтото тяло), мозъка и по време на бременност в плацентата. Хормонът подготвя лигавицата на матката за приемане на зародиша и контролира нормалното протичане на бременността.
-------------------------
Майката природа в мъдростта си / а сега намесете и бог ?
показва - имаш целулит=>ниски нива на прогестерон=>неуспешна или трудна бременност.
Т.е. казва на  мъжа - не се захващай с тази- няма да ти роди здраво дете ;-))

Както казват на женската коса-здравния картон на жената- здрава коса=>здрава жена=>здраво дете!!

Природата е почти съвършенна / почти, защото има доста докато я опознаем/!!

ниските нива на хормона се предиизвикват от лошото хранене, липсата на движение
/ всякакво движение ;-))0/, стрес ... и неспособността да обичат ;-)))



Тагове:   целулит,   прогестерон,


Гласувай:
9



1. rumyn - :) Влади да добавя. . . в спа цен...
15.08.2014 14:55
:)
Влади да добавя...
в спа центъра ми обясниха че след секцио от нарушената цялост на пластовете кожа се нарушава изхвърлянето на токсини в коремната област. и всяка жена слет цезарово сечение образува мастна тъкан под пъпа. същата може единствено да се повлияе с долни коремни преси / повдигане на краката във въздуха :)
или жената ще си ходи с коремче :)
цитирай
2. minevv - hahaha rumi
15.08.2014 15:22
вместо 'долни' коремни преси... тренировка с партньор за вдигане високо на краката.. ;-))
цитирай
3. sweethell1 - Целулита няма нищо общо с любовта ;)
15.08.2014 22:06
С последното не съм съгласна! Целулита може да се появи и от ред други причини: стрес(както спомена), наследствено, бъбречна недостатъчност, цигари, алкохол, хормонален дисбаланс... все неща, които нямат нищо общо със способността да обичат. Всъщност дори по-пълните жени са по-плодовити и по-способни да обичат. Така че фактите, които си изложил нямат нищо общо с обичането и любовта. Да не говорим, че малко са мъжете, които всъщност обръщат внимание на "портокаловата кожа" :)
цитирай
4. rumyn - :) явно си експерт по мъже? та така ...
16.08.2014 07:26
:) явно си експерт по мъже?
та така смело заявяваш на какво обръщат и на какво не обръщат внимание мъжете :)
аз къде съм два пъти по- вече живяла и сигурно съм сменила също толкова партньори не смея да кажа какво харесват и какво не :) за твоите 29 няма как да познаваш по добре мъжете от самите мъже :)
ти имаш ли целулит? ако идеш на плаж и около теб има жени само с целолитни образования и една единственна няма, инстинктивно очите ти ще са приковани към единствената. другите са неприятна гледка:)
тъка , че едва ли някой мъж ще се наслаждава на нещо такова:)
поради каква причина статистиките казват че колкото по вече години съжителства една двойка толкова по рядко правят секс? едната причина е че телата се изменят и вече не са тъка привлекателни :)
цитирай
5. sweethell1 - Не съм експерт, просто имам мнение ;)
16.08.2014 12:34
Не знам къде видя, че съм експерт по мъжете?! И да си вадиш подобно заключение е смешно! Смяната на партньори също не е показател, че познаваш мъжете. Може да си сменила и хиляди мъже и пак да не ги познаваш, такова нещо не твърдя и аз. Това, което знам за мъжете е резултат от много четене, и разговори с тях.
Коментара ми целеше да каже, че любовта няма нищо общо с целулита и не е показател дали си способен да обичаш или не. Не се заяждам, просто изказах мнение, че с последното изречение не съм съгласна. Явно различното мнение не се въприема добре тук. Целта ми не е да се заяждам, далеч съм от идеята, и съжалявам ако съм споделила мнение, което е по-различно от твоето :)
А що се отнася до правенето на секс и дали това занимание се разрежда с годините съвместно съжителство е тема на много дълъг разговор и отговорност от страна и на двамата .
цитирай
6. rumyn - :) няма как да видя:) просто ду...
16.08.2014 14:35
:)
няма как да видя:) просто думите ти тъка прозвучаха.
съгласна съм ,че на пръв поглед нямат нищо общо:) любовта и целулита:)
но , да опитам все пак да докажа с по разбираеми примери?
когато човек не се движи продължително време, мускулите му атрофират нали?
когато спре да се движи човек тялото му отчита че на мускулите не им е нужен целия пакет с химия за да съществуват. тялото понеже е само регулиращ се организъм намалява количествата вещества към мускула и тъка той атрофира. по същия начин когато човек се подложи на сексуално въздържание тялото не се пита дали след време човек ще реши че отново иска да използва химичния състав нужен за да изпита наслада от това действие. тялото простичко намалява , отстранява излишните за момента химични вещества. и тъка постепенно от принудително въздържание се превръща в явно не желание. а медицината вече е доказала че пакета от химия нужен за да изпита желание човек за секс, не само там е нужен. общо взето помага за подмладяване на клетките( след секс се погледни в огледало, по красива си, това е причината пакета от химия които си си доставила по време на секса); покачва имунитета( когато си настинала опитай да правиш секс , ако вече не си опитвала) ; повишава прага на чувствителност към болка( не лекува главоболие, но спира отвратителното усещане че боли); успокоява кръвното налягане защото се произвежда и този хормон в по вече по време на секс, от който зависи регулацията на кръвното. дори лекува нервни възбуди защото по време на секс организма си произвежда някакви там хормони при липсата на които лекарите назначават лекарства. а то май за всички изброени до тук лекарите назначават лекарства?
а избора да се прави или не прави секс си е персонален. е а дали си открил правилния партньор си е друг въпрос :)
сина ми когато стана на 10 го накарах да ми купи презервативи, за да съм сигурна че няма да се срамува да си купи когато са му нужни. когато стана на 15 му казах че не само правенето на секс е секс:)свършиха ми буквите
цитирай
7. troia - Сега
16.08.2014 14:47
разбрахме какви жени Ти не харесваш, а останалите мъже не ги мисли...:))
Щом си толкова съвършен, прекрасен и неповторим явно ти е трудно да попаднеш на такава жена.
Успех в любовта!
Искам само да добавя, че и "по-грозничките" жени и мъже също са обичани и щастливи.
цитирай
8. zelas - Добра статия
16.08.2014 15:09
Много си е точна статията и особено последното изречение. Поздравления.
цитирай
9. rumyn - катя, аз съм жена:)и у жените х...
16.08.2014 15:10
катя, аз съм жена:)
и у жените харесвам способността им да мислят.
а Владо си е чиста проба мъж:)
там какво харесва и какво не харесва у жените, той ще си признава ако почувства нужда да си признава:)
науката медицина доказва ежедневно по нещо . и това, че Владо е попаднал на статия и я споделя тук ,с който иска да чете .аз мисля ,че дори постъпката му прави чест .защото си е направил труда да разпространи малко известни факти. това, че аз ги разбирам е защото медицината ми е хоби. чета по темата,
цитирай
10. troia - Похвално,
16.08.2014 17:55
че Влади не подкрепя напълно тези научни твърдения, а само ни информира.:))
Благодаря ти Руми, че ми отговори вместо него. Ти си истинска приятелка. Владо е късметлия.
цитирай
11. rumyn - Катя, той просто има нужда от поч...
16.08.2014 19:43
Катя,той просто има нужда от почивка. докато е на работа умът и очите му са заети с компютри. и поради факта че събота и неделя си почива няма как да е он и да си говори с нас. а дали приема на 100% научните твърдения? аз не мога да отговоря вместо него :) на мен ми е достатъчно че ги споделя. тъка за мен безкрайното ровене в нета с една тема става по малко :) на уше да ти споделя - шшшшшш! да не чуе Владо! възползвам се от любопитството му за да попълня празнотите в знанията си:) крада си информация от него на невероятно много теми. и понеже той усети че аз живо се интересувам от медицина, си рови на темата и ми предоставя инфото. готин е нали? къде са комповете, къде е медицината? а може и да си е направил програмка с която само да излезе нещо на темата да му се отваря автоматично, знам ли? каквото и да прави резултата за мен е приятен :)
Влади, не се отказвай! харесва ми какво правиш :) и начина по който мислиш:)
цитирай
12. minevv - oh жениииииииии
19.08.2014 11:04
Защо се захванахте с подробностите , а не със същността?
---------------------
Коментара ми целеше да каже, че любовта няма нищо общо с целулита и не е показател дали си способен да обичаш или не.
Искам само да добавя, че и "по-грозничките" жени и мъже също са обичани и щастливи.
---------------------
сами се оборвате!!!
Целулита е синдром -не се обичате, имате прегрешения към самата сене сии найсъкровенната ви роля! Искат се години за да се натрупа, и години за да се излекува. ;-((
показва липса на правилна парадигма, воля и способност да положите усилия..;-((
Искате 'чудно хапче', а не усилия.... които да ви извисят..
Щом не можете да обичате себе си, защо мислите че можете да обичате друг човек?????
А обичта към другия щеше да ви дава сили.... ;-((
Хормона е и причина да кървите при полов акт.....

Не го приемайте лично.... всеки си знае...
и моите килограми са въпреки тренировките и усилията, а поради работния процес.
Иска ми се и жените да полагат грижи за най-силното им оръжие- красотата--- мъжете го забелязваме и го оценяваме.
Ако някои ви лъже, че не забелязва целулита- той просто си ви обича ;-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866189
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол