Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2014 14:35 - Сексът за здраве е последната причина за изневяра (18+)
Автор: minevv Категория: Тя и той   
Прочетен: 2136 Коментари: 2 Гласове:
-5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мъжът не може да бъде само с една жена. Всеки един е обречен да изневери, просто е въпрос на време да се случи, следователно нямаме нужда от толкова много клетви за гаранция. След случването на свещеното дело идва времето и на някои интригуващи моменти и признания от страна на мъжката аудитория. Господа, какво точно казвате на своята партньорка? 1. Причината не е в теб. В мен е! 2. Няма изобщо да ти се обяснявам! 3. Правя го, защото не искам да хвана рак на простатата! Колкото и абсурдно да звучи, последната опция е една от най-добрите.

Учените от Монреал са установили, че мъжете с над 20 сексуални партньорки имат около 28% повече да се разминат с коварната болест за разлика от моногамните. Причината за всичко това се крие във факта, че полово активните господа са благословени и имат по-големи шансове за оцеляване. Освен това сексуалните амигос се разболяват с 19% по-малко от всички видове ракови заболявания за разлика от останалите. Тайната на това откритие се крие зад отделянето на субстанциите, които често са отговорни за ракови образувания в простатните течности. Още по-впечатляващо е, че същите герои не са страдали от болести, предавани по полов път.

В заключение сме длъжни да отбележим, че подобни привилегии не са забелязани сред нежния пол. Борбата с рак на простата трябва да се води всеки ден, следователно отиваме при колежките с вик за помощ. Ще изискаме и цялата документация от този научен проект и ще настояваме официалното разрешение на "изневярата за здраве". /БЛИК
http://www.blitz.bg/news/article/299418


Тагове:   сексът за здраве,


Гласувай:
4



1. rumyn - охоу! Влади, ти само да ми паднеш! ...
30.10.2014 15:31
охоу! Влади,
ти само да ми паднеш! пък тогава ще те питам дали ще имаш сила за друга да мислиш?
то не се знае на мен дали ще ми удържиш :)
то организма не може да произведе толкова много семена течност за да си мислиш и за още една поне :)0
цитирай
2. rumyn - на менени е съм че мъжът трябва да ...
30.10.2014 15:49
на менени е съм че мъжът трябва да изневерява. за да е наясно какво си има до себе си, за да не забравя че тази около него е избрана от него и то в пълно съзнание!
вие мъжете имате склоноста да виждате чуждата патка - лебед. и докато не се уверите че си е патка не ви свърта на едно място.
навремето на бившия казвах тъка - добре отиваш , чукаш, няма проблем. проблема е че забравяш да се прибереш при семейството си.
а бях на 23 :) и като не разбра думите ми го изгоних. буквално!
няма лошо в правенето на секс! лошото е ако към това се прибавят и изоставяне на други отговорности.
цитирай
3. rumyn - аха и още нещо ! само правенето на ...
30.10.2014 16:01
аха и още нещо !
само правенето на секс не е изневяра а биологична необходимост.
изневярата според мен се появява когато мисълта пожелае другия партньор.
аз може да правя секс с мъжа си , но да си представям че съм с друг. а никога да не съм била физически с друг. е те това си е изневяра. а самия физически акт ако няма чувства , освен нагон си е чиста проба секс. :))))))))))))))))
цитирай
4. latinia - "Мъжете, които се хвалят, че ...
30.10.2014 16:22
"Мъжете, които се хвалят, че след тях тичат куб момичета,трябва да знаят, че блъсканицата е винаги голяма, когато стоката е на разпродажба". (не е моя мисъл)
Не малка част от Донжуановците избиват комплекси. Но няма общи правила...
цитирай
5. rumyn - знам ли ? не съм вкусвала твърде от ...
30.10.2014 17:00
знам ли ? не съм вкусвала твърде от "стока на разпродажба" :)
падам си по по улегнали мъже. особенно онези дето ги гони деменцията.... :)0
тъкмо почнали и забравили та хайде от начало :) тъкмо се сетили какво правят забравят че е време да приключат и даваййй докато издъхнем двамата :)
онези , спортистите в секса съм ги оставила на русокосите момичета :)
падам си по количество + качество тъка да се каже :)
цитирай
6. rumyn - turb04, ти ходил ли си у тях ? че знаеш ...
31.10.2014 09:46
turb04 ,
ти ходил ли си у тях ? че знаеш какво има и какво няма у тях :)
и наистина вече си ми противен, с право те трие
и какво искаш да говори от собствен опит ли?
то май доста ще имаш да четеш ако се впусне в разказване на преживелиците си в областта :)
цитирай
7. minevv - do turb04
31.10.2014 10:34
Ти май се позна и си написа сам пост за завист..
http://turb04.blog.bg/sport/2014/10/30/zashto-sme-na-tozi-hal.1309170
- само да допълня, показал си само себе си , а Българския народ НЕ ПИПАЙ!!!
Като не разбираш и злобееш.. сам се разкриваш
Колко да обяснявам , че на страхливци и злобари с изкривена психика.. не позволявам да спамят!!
И правилно - само за секс говори, така и така никои не те разбира ;-)
цитирай
8. venercheto - абе, вие...
04.11.2014 04:00
извинете, аудитория, в кой век си живеете? да сте излизали в последните 5-6-7 години по партита, да сте общували с млади хора?
жената е точно толкова (ако не и повече) сексуална от мъжа, и по-дълго. и точно толкова полигамна. това, че сме живяли в общества подтискащи жената (меко казано), където свободния начин на мислене е заклеймяван дори със смърт- а при мъжът поощряван!- е довело до митове от сорта, че "само мъжът не може да бъде с една жена".
мили остарели мъже, не знам как да го кажа по-меко, та затова направо: точно там мъжете и жените НИКАК не се различаваме.
и модерните жени го знаят. ;)
цитирай
9. rumyn - venercheto, права си! :) ако ж...
04.11.2014 07:23
venercheto ,
права си! :)
ако жените сме по малко сексуални от мъжете ? те - мъжете с кого ще попълват списаците си? :)Р
а нужно ли е да ги броим? по пътя на търсенето на точния мъж май доста мъже изхвърлих от живота си :(
сигурно и мъжа когото имам в предвид е преминал през доста женски легла търсейки тази която да му допадне :) а дали тази съм аз ? кой ли ти казва? е времето ще покаже дали аз съм тази която е търсил:))))))))))))
цитирай
10. venercheto - щом се кефиш,
04.11.2014 20:55

пожелавам ти го, rumyn!
цитирай
11. rumyn - venercheto, не е приятно да си пр...
05.11.2014 07:59
venercheto ,
не е приятно да си призная, но достатъчно много мъже познавам интимно :(
ама този ги смачка всичките и ги запрати в небитието направо :)
ако не бях семейна...
ех, ако не бях семейна :(
признавам си - мъж си е от всякъде! на където и да го погледне човек все си е мъж!
няма по мъжко от това да се откаже от чувствата си само защото уважава факта че не съм свободна жена. представи си само какво само мъчение си е наложил, за да ми е добре на мен.
в подобна ситуация всеки друг .... би се възползвал от чувствата ми и би изчезнал в преследване на следващата потенциална партньорка.
само това е достатъчна основа за чувства май? партньора да мисли преди всичко на другия да му е добре...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866876
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол