Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2014 09:06 - Учените като плеймейтките: За силен оргазъм трябва богат мъж Прочети още на: http://www.dnes.bg/mish-mash/2014/11/13/uchenite-kato-pleimeitkite-za-silen-orgazy
Автор: minevv Категория: Тя и той   
Прочетен: 1277 Коментари: 5 Гласове:
-9

Последна промяна: 14.11.2014 09:17


Жените са по-щастливи в секса със забавни богаташи
Gточката се оказа ръбът на портфейла. Уви, жени, ресурсите са единствения стимул ;-)))
Учените като плеймейтките: За силен оргазъм трябва богат мъж
Снимка: Reuters, архив

Американски учени от университета в гр. Олбани, щата Ню Йорк, стигнаха до извода, който родните плеймейтки отдавна тръбят. А именно - те са по-щастливи под завивките, ако до тях е забавен и най-вече богат мъж, пише в. "Дейли мейл", цитиран от БТА.

Друг важен извод е, че колкото банковата сметка на партньора е по-дебела, толкова оргазмите са по-силни.

Екипът на проф. Джордж Галъп провел анкети със студентки с активен сексуален живот. Те трябвало да отговорят на въпроса колко често стигат до оргазъм и да дадат оценка на неговата интензивност. След това бил анализиран профилът на техните гаджета.

Оказало се, че честотата и силата на изпитаната висша наслада при дамите се определя и от личностните характеристики на партньора им. Решаващ фактор също се оказвал външният му вид и широчината на раменете му.

Самоувереността на мъжа и доходите му имали голямо значение за пълноценното сексуално изживяване.

Прочети още на: http://www.dnes.bg/mish-mash/2014/11/13/uchenite-kato-pleimeitkite-za-silen-orgazym-triabva-bogat-myj.245160





Гласувай:
1



1. rumyn - провел анкети със студентки с активен сексуален живот.
14.11.2014 10:03
мисля....
че не е трябвало да разпитват само студентки :(
те са по принцип беднички и си търсят спонсор.
защо не поразпитат и жените от средната класа? т.е. тези жени които са финансово независими. тези жени които не ги вълнува с какво ще си платят семестъра или наема.
тези жени които могат да си позволят разхождайки се да харесат нещо на нечия витрина и да влязат и да си го купят.
да ти обадя Влади, тези жени не ги интересува портфейла на партньора. те се интересуват от съвсем други неща. като колко е мил с тях, колко иска да е с тях, до колко се чувстват приятно в нечия компания....
цитирай
2. minevv - do rumi
14.11.2014 11:29
Но не можеш да отречеш. че повечето жени в България са станали изключително меркантилни...
цитирай
3. rumyn - ех, Влади! от тази средна класа. . ...
14.11.2014 12:48
ех, Влади!
от тази средна класа ...
поне жените който аз познавам , май са забравили какво е това секс :(
дали заобикалящите ги мъже са куци тъпанари не знам, но повечето то приятелките ми ме гледат с втрещен поглед като заговоря на тема секс. като че ли като не я ползват ще са по щастливи?
цитирай
4. minevv - oh rumi
14.11.2014 13:23
около мен има мноооого мъже- на всяка възраст, които полудяват от липса на секс..
и то не защото не си искат...
За мен женните определят // света в тази му част .;-((
цитирай
5. rumyn - Влади, на мен ли ми го казваш? д...
14.11.2014 14:24
Влади , на мен ли ми го казваш?
докато изляза от входа на блока и се натрисам на първия с изплезен език!
ако не се държа надмено сигурно поканите за танц ще са в пъти по вече.
просто аз си имам принципи. не правя секс заради спорта а само с когото аз съм си решила. другите да се спасяват както намерят за добре!
сещам се за ситуация. говоря си с приятелка , в разговора се включва нейн познат. аз го резвам и той ни в клин ни в ръкав отговаря- че аз не искам да правя секс с теб!
и аз му отговарям - че кой те пита? аз ако искам да съм с теб ти пръв ще го разбереш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866653
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол