Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2015 14:58 - изцепки на необученост-za post na bryunetsnakovalnia10
Автор: minevv Категория: Забавление   
Прочетен: 2499 Коментари: 3 Гласове:
-2

Последна промяна: 23.04.2015 09:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ама как не разбирате , че Вие стартирате със собствените си ПРАВА линковете????
и това е стандартна фумкционалност на блога?????????????????

а някъде -
Съд в САЩ призна шимпанзетo за човек ??!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
уфси

08:00 -
Ти да видиш: ( За кого вият линейките днес :)) Автор: bryunetsnakovalnia10 Категория: Технологии   image
Прочетен: 257 Коментари: 3 Гласове: 4
Последна промяна: 09:19
image
image image
image
image
image
image
image
image

 
s a r t o r i u m , всяка буква от НИК-а ти ще те отведе до нещо, свързано с трибуквениците.
Предупреждавам, че онзи ми профил тогава е доста... смахнат /ли?!/ и трудносмилаем. i


☆ За теб, Ͻанкии! ☆


Тагове:   изцепки,


Гласувай:
4



1. bryunetsnakovalnia10 - Добро утро, Френд.
23.04.2015 08:17
Ще ме извиниш, но искам да отправя две забележки към постинга ти.
И двете са приятелски и не целят да те засегнат, напротив.

Първата: Не е важно толкова, но все пак в заглавието ти да има правописна грешка не е куул. Явно не си догледал и просто приятелски те информирам, за да поправиш, ако желаеш.

Втората: Тя вече е съществена, защото касае твое твърдение в постинга ти. Та:
Може и аз да не съм разбрал правилно, но ти изказваш твърдението, че постингът ми работи така, защото блогърите са логнати, така ли?!
Мисля, че не греша, защото това твое твърдение го срещам за трети път на различни места, а то беше вярно само веднъж.
В случая примерно не е. Който, както и да "прелиства" този ми постинг - действието му е едно и също и точно каквото съм го искал.
Лонгат, нелогнат, през статично IP, през динамично IP, през прокси или не... - това няма никакво значение и повтарям, че действието си е едно и също.
Така беше и в постинга, който "демонстрираше" достъп до РС-то на четящия го, който замина с изтриването на блога ми, но който аз ще възстановя.
И ще ти дам линк, за да се убедиш, че:
логнат или не...
от вкъщи или службата...
през или без прокси...
Просто ще ти се дава достъп до ЛОКАЛНИТЕ РЕСУРСИ НА КОМПЮТЪРА, ЗАД КОЙТО СИ В МОМЕНТА.
Без значение с какви защити е той.
Без значение на ОС.
Без значение колко и кой се опитва да подсигури превенцията.
Просто това е алгоритъм, който, за да "победиш" - единственият ти шанс е да не комуникираш с него.
Схвана ли?!
Даваше /и пак казвам - ще го покажа пак/ достъп до компютъра, зад който си, без никакво значение от каквото и да е.

Явно си го изпуснал...

Поздрави.
прашинката ж
цитирай
2. minevv - haha
23.04.2015 08:54
Логнат на машината си.. и ,, и от там,, права при стартиране на макровируса ти ;-))
и дотъпа е всъщност моя..
цитирай
3. minevv - ето и отговора ми
23.04.2015 08:57
"Вие току-що получихте първия албански вирус! Тъй като тук не сме много напреднали с компютрите, това е ръчен вирус! Ще ви помолим:
1 - Да изпратите същото писмо на всичките Ваши познати, които има e mail адрес.
2 - Да изтриете съдържанието на диска C".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866646
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол