Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2014 11:49 - Щастлив съм ;-)
Автор: minevv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1203 Коментари: 4 Гласове:
-3

Последна промяна: 28.07.2014 12:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Към  dedenze , andreshko ,gikotev  , dobronameren, turb04, dudaxxl , milady, kabuli
Злобата на глупостта и пошлостта ме окриля
Заключените постове на тези гноми, ми показва че съм мъж.- с позиция и мение, отстояващ и ...
Главното показва че съм прав ;-)

Благодаря ви малоумници, грубияни, страхливци, вярващи, българомразци и недостоини да се наречете хора.

Главно благодаря на останалите, независимо че сме на диаметрални позиции- водихме диалог и борба, доказвахме и мислихме- сполай ви.. така се издигах ...

Пример:
http://turb04.blog.bg/sport/2014/07/11/zashto-nenavijdam-dyrjavata-si.1279969



http://irina1988.blog.bg/lichni-dnevnici/2014/07/14/ksenofobi-no-kogato-im-iznasia.1280703

http://kabuli.blog.bg/lichni-dnevnici/2014/07/14/cinizmyt-na-dyrjavata-i-neinite-institucii.1280807

Триенето е израз на страх и слабост- благодаря.
А ето как се описва сам,, защото кои му е в блога???освен ако не е психично:


А и само това, че майлайлейдитуу се намесва- си е довод , защото нея всичко смислено и стойностно я дразни...

А незнанието води само до болка и разруха
заради много ниския интелектуален език, ще чистя коментарите на  dedenze , andreshko ,gikotev  , dobronameren, turb04, , dudaxxl , milady, kabuli


Тагове:   MILADY,   малоумни,   turb04,   rozzata,   dedenze,   andreshko,   gikotev,   dobronameren,   dudaxxl,   kabuli,


Гласувай:
3



1. rumyn - :) ех, свят като цвят. . . Влади, не ...
15.07.2014 12:23
:)
ех, свят като цвят...
Влади, не можеш помогна на онзи който не иска да му се помогне :(
а такива в тази държава мноооооооооооого!
аз отдавна съм на принципа- ако някой поиска да знае ще го уведомя. ако някой поиска да му се помогне- и ако съм в състояние ще се опитам да помогна.
а останалите да си трошат главите. моята кошница някак съм я оплела :)
цитирай
2. rumyn - Влади, защото отворкото може и да не го пусне, нека да е при теб :)
15.07.2014 12:52
12:50 - до turb04
спокойно можеш и да ме изтриеш!
1- не му знаеш образованието за да го наричаш : неграмотен.
2 - не знаеш и кой е той в действителност за да го определяш : малоумен.
3- не знаеш и с какво разполага за да го причисляваш към : цървул
и последно но не маловажно
я се запитай аз като съм женена щастливо и си живея като принцеса ,как тъка този който ти наричаш ;без да си общувал с него лично, ми е завъртял главата?
това не се случва с липса на знания, а за да има знания значи не е неграмотен попрочел е доста за да натрупа знания. и добре ги прилага смея да кажа.
а ти си остани със здраве и твоя цветущ речник :)
на такъв речник и такава компания му се полага. огледай се около теб имали ерудирани хора и колко дълго се задържат наблизо?
и да добавя - не защитавам Владо! а защитавам себе си! ти току що обиди и мен!
как ли? щом наричаш Владо ,а аз вече цяла вечност си разменям полу явни реплики с него значи и аз трябва да се чувствам тъка. ако е такъв аз как мога толкова време да въздишам по такъв? значи и аз съм такава?

Коментарът чака одобрение
Постинг: Защо ненавиждам държавата си
Автор на постинга: turb04
Редактирай | Изтрий
цитирай
3. minevv - руми
15.07.2014 14:25
Благодаря за думите
Но с това 'турбо' не си заслужава да си губим времето-- достатъчно е че майлейдиту го харесва- значи е като нея... ;-))
А изявите на глупостта само ме поощряват
цитирай
4. rumyn - :) усмихна ме отново ! Влади, ...
15.07.2014 14:50
:)
усмихна ме отново !
Влади, кой каквото си е заслужил , такова си и получава :)
и не си мисли че те четкам! ако нещо казано или направено от теб, не ми е по вкуса то ти ще си този който пръв ще разбере :)
но всъщност ти май точно това харесваш в мен че съм пряма и че не мога да премълчавам :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866509
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол