Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2014 12:21 - Политика за DUMMIES, чукът на КУУН за Глупави 4
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 1304 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 12.08.2014 12:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
А незнанието води само до болка и разруха
заради нмого ниския интелектуален език, ще чистя коментарите на  dedenze , kolevdobri, andreshko ,gikotev  , dobronameren, turb04, kabuli , asthfghlmilady +kлонинги/unarosa/ apostapostoloff
Постовете ви показват , че сте загуба на време. А злобата и изразните средства- за словоблудство...
Заяждането- че нямате никакви доводи и имате само злоба.. но при мен ме минава...
Благодаря , че потвърждавате , че съм прав!
Ako не познавате и не признавате основните постулати на научното познание... вън от разговорите!
Ако не уважавате събеседника. не заслужавате времето за коментар
;-))))
Само за да се изявите пред себеподобните ви- като изпишете някоя глупост... е достатъчен довод за минус ;-)
Вие доказвате, че позицията на умните - да ви толерират не е добра за обществото.!
Трябва да се борим с вас,, за да не станем общество на дебилите.
Поне минусите неможете да спрете ;-)
image
За да имате представа как изглеждам ;-))
image
Така чакам свидните ви

image
думи ;-))
image
Тези които ме заплашват с физическа разправа... моля.. всяка събота в южния парк. последния мост-12 часа- винаги съм на разположение .. ако успеете да излезете от анонимността на нета.. ;-)) ама надали ------ turb04 , kabuli, apostapostoloff
А ето и / за да не се загуби/ пример:
image
ето- вижда се че продуктивен разговор не може да се проведе между различни интелекти или възпитание-- само доброто възпитание и поведение са залог, че две противоположни позиции могат да спорят, да се развиват и да се наслаждават .
Но това удоволствие не се получава от неинтелигентни, необразовани и невъзпитани...същества.. защото хора не мога да ги нарека.
Фанатиците - вън от живота ни!!

5. minevv - до kabuli
30.07 09:29 Искрено ме забавляваш
ето и разбор на коментара ти:
-" превъзходството на моята интелигентност над твоята не те кара да се чувстваш нищожество. "- ми пак си прав- храня прасета с бисери... всуе,,,и ще бъда наказзан че си губя времето с вас...
-"чувството, че влиза в магазин за секс играчки" - ми ти само такива постинги четеш...
- секса / по скоро знанието и умението / е характерна черта на интелигентния човек.. ама и това откъде да го знаеш??!??!?
-"педерастите може да са и интелигентни - по изключение - но винаги са злобни - без изключение" - ми ти си хомофоб - най-вероятно заради латентната си хомосексуалност, анална фиксация и незадоволеност.. не мога да ти помогна .
-"император Василий" - пак си въобразяваш - ослепяването е с военна и политическа цел- така част от войската и народа ще са заети с ослепените- това отслабва войската..- само дето това при Българите не действа.. ама откъде да знаеш душевността на Българина???
-"Обещавам ти,..." по-добре почети няколко книги и завъди приятели- по весело ще е. А и си добре дошъл в блога ми - все нещо ще научиш.. но извини ако е твърде интелектуален за теб.. разбираемо е - произход, образование и поведения... но поощявам желанието ти да си пишеш с мен "-)
а и полза за теб ще има , ако почетешпостовете ми ..
А за това - благодаря :
-"ужасен идиот, който като матросовец" - тука позна и сполай ти-
винаги ще се боря с глупостта , простотата / не я бъркай с простата ти.. и нея я имаш/ и особено срещу войнстващата антиинтелигентност ;-)))
Виж, понаучи някои думички докато ме плюеш.. продължавай така и ще запомниш и част от смисъла им,,,,,....!!!
Съблогери, разбирате ли защо трия коментарите на наперената простотия?

ето поредното шило ;-))


Как може да не му удариш един.... минус по подразбиране ;-))?

Пишещи , с външни полови белези на мъж, сексуалните ви забележки показват само сексуалната ви незадоволеост, объркана ориентация.. и най-често- това което предлагате на другите е това за което мечтаете за себе си ,;-) жал ми е за вас
И не се самозалъгвайте, че някои следи блоговете ви--просто излизат на главната, като нови .. и дразните ;-)) точно колкото да развалите дрямката..



Тагове:   MILADY,   turb04,   rozzata,   dedenze,   andreshko,   gikotev,   dobronameren,   kabuli,   unarosa,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyn - :)
28.07.2014 13:30
:)
цитирай
2. rumyn - ох, Влади. . . . :)
28.07.2014 14:34
бях с мобилен нет и на скапана машина, че не ми се пишеше :)
това че някой някъде ме е удостоил с внимание това не означавали че съм му направила впечетление?
това че някой някъде плюе по мой адрес не означавали че се чувства малък спрямо мен?
това че някой някъде ми прави неосъзната безплатна реклама не означава ли че по скоро трябва да му благодаря? дори и лошата реклама е реклама. и понякога лошата реклама е по ефективна от добрата реклама.
в религията има една притча нещо за прекалено добрия и богу не е драг. кой обръща внимание на блюдолизците? :)
цитирай
3. kabuli - Минев,
29.07.2014 16:36
ти трябва да си ужасен идиот, който като матросовец не си напускаш поста. Обясни ми дали чувството за малоценност и за превъзходството на моята интелигентност над твоята не те кара да се чувстваш нищожество.
Когато човек влиза в блога ти, би трябвало да има чувството, че влиза в магазин за секс играчки. Ти да не си педал, че темата ти е винаги секса? Ако си такъв, ще те разбера напълно, защото и педалите са хора, макар и вървящи по левия тротоар - както се изказва за тях един наш известен психиятър. Знаеш ли Минев защо император Василий е ослепил българските войници, проявявайки нечовешка злоба? Ами защото е бил ПЕДЕРАСТ! Да педерастите може да са и интелигентни - по изключение - но винаги са злобни - без изключение.
Обещавам ти, колкото пъти дойдеш при мен, и аз ще дойда при теб и ще действам с твоята методичност, на която до сега не обръщах внимание, като я отдавах на психичното ти разстройство.
цитирай
4. rumyn - ох, Влади:) не не съм ти се отсъ...
29.07.2014 23:52
ох, Влади:)
не не съм ти се отсърдила! само дето се забавлявам много като чета :)
как може някой да даде за себе си оценка и да е твърдо убеден че е вярна?
не е ли оценката на околните по верния критерий?
а приятеля ти - kabuli
поразгледах го; огромна скука при него:)
преди 100 години си коментирал нещо при него и си единствения който е коментирал при него за тези сто години. какво интересно е написъл той за този период? след като никой не е изявил желание да говори по темата му? та той не е успял дори да провокира някой да протестира което е по лесно от- да убедиш някой да те подкрепи :)
как тъка злия апостол и заядливата юлия не са го удостоили с вниманието си?
те по принцип се заяждат почти с всеки. как са го подминали? щом е капацитет те обичат да се мерят със значимите. защо са го пропуснали?
еей, кабул ли си, или не си, си е твоя работа! да те осветкам ,че май не си на ясно
с владо се гаргарим на темата секс :)
за какво да си говорят мъж и жена?
какво ме интересува мен той с какво си изкарва хляба? ами все ми е тая:)
и ако ме беше попитал аз с какво си изкарвам хляба , отдавна да съм забравила как се казва даже. нямаше да успее да стигне до там да си каже името:)
секса е неангажираща тема и с тази тема могат да се кажат безброй други неща за които явно ти си нямал очи да ги прочетеш. не! написали сме ги! и който чете много добре е разбрал какво точно сме си казали.
а искаш ли да пробваш дали е педераст? прати жена си при него! а не по добре дъщеря си
цитирай
5. minevv - до kabuli
30.07.2014 09:29
Искрено ме забавляваш
ето и разбор на коментара ти:
-" превъзходството на моята интелигентност над твоята не те кара да се чувстваш нищожество. "- ми пак си прав- храня прасета с бисери... всуе,,,и ще бъда наказзан че си губя времето с вас...
-"чувството, че влиза в магазин за секс играчки" - ми ти само такива постинги четеш...
- секса / по скоро знанието и умението / е характерна черта на интелигентния човек.. ама и това откъде да го знаеш??!??!?
-"педерастите може да са и интелигентни - по изключение - но винаги са злобни - без изключение" - ми ти си хомофоб - най-вероятно заради латентната си хомосексуалност, анална фиксация и незадоволеност.. не мога да ти помогна .
-"император Василий" - пак си въобразяваш - ослепяването е с военна и политическа цел- така част от войската и народа ще са заети с ослепените- това отслабва войската..- само дето това при Българите не действа.. ама откъде да знаеш душевността на Българина???
-"Обещавам ти,..." по-добре почети няколко книги и завъди приятели- по весело ще е. А и си добре дошъл в блога ми - все нещо ще научиш.. но извини ако е твърде интелектуален за теб.. разбираемо е - произход, образование и поведения... но поощявам желанието ти да си пишеш с мен '-)
а и полза за теб ще има , ако почетешпостовете ми ..
А за това - благодаря :
-"ужасен идиот, който като матросовец" - тука позна и сполай ти-
винаги ще се боря с глупостта , простотата / не я бъркай с простата ти.. и нея я имаш/ и особено срещу войнстващата антиинтелигентност ;-)))
Виж, понаучи някои думички докато ме плюеш.. продължавай така и ще запомниш и част от смисъла им,,,,,....!!!
Съблогери, разбирате ли защо трия коментарите на наперената простотия?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 866398
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол